Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első motornak egy GSXR-600 K7?

Első motornak egy GSXR-600 K7?

Figyelt kérdés
2020. febr. 17. 21:15
 1/4 dirtboy ***** válasza:
Könnyen bele visz a rosszba az biztos. Ésszel kell hajtani és akkor megúszható a baj.
2020. febr. 17. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
49%

Nem ördögtől való, de tisztában kell lenned vele, hogy ez sportmotor, kezdőknek szerintem nem ideális. Nem is a LEszáma miatt ( a meghalsz, koporsódat veszed stb mondásokat megtartom az utánam íróknak :) ), hanem inkább a csutka kormány, az pucsítós üléspozícó miatt.

Nagyon gáz, hogy pont tavaly előtt mentem a cimborám gépével és nem emlékszem rá, hogy csúszókuplongos e már ez a kiadás...Mert az elég nagy segítség egy kezdőnek. Azt viszont el tudom neked mondani, hogy a GSXRek generátor csatlakozói kellemetlenül el tudnak már ennyi idősen oxidálódni és hazavágják a generátort és a feszabályozót, szóval ezt mindenképp érdemes megnézni vásárláskor. Kisebb csúszásokkal megvehető egy ilyen gép, azt kell tudnod, hogy tökéletes egyenesfutást kell mutatnia nagy sebességnél is nulla kormány vibrációval.

Apropó kormány: a gyári kormánygátlók szintén megadják magukat már ennyi idősen, tehát ezzekkel számolhatsz.

Tehát a legrosszabb esetben ami szükséges egy ilyen motornál:

Generátor: 150e - 160e Ft

Fesszab: 70-80e Ft

Kormánygátló: hát itt van választék, a kínai gagyikat kerülni kell.

Motorikusan jók ezek a jószágok ha tisztességesen vannak szervizelve, viszont a szelepeket mozgató motor meg tudja adni magát. Nem vagyok képzett motorszerelő, a de emlékeim szerint 2 sor pilangó szelep van, az egyiket te izgatod a gázkarral, a másikat egy léptető motor vezérli ( na az ritkán beadja a kulcsot )

Amit a tulajok el szoktak felejteni az a teleszkóp olaj csere, ezt érdemes egy jó szerelővel megnézetni mert nincs referenciád. Nekem 15 évig volt állandóan a másik gép mellett egy K1es GSX-R és az 5 évente cseréltettem az teleszkóp olajat és mindig rácsodálkoztam, hogy mennyire hozzászoktam a rosszabb teleszkópokhoz.

Azt is tudod kell, hogy óvatos kéz mellett is kb 30-40e km egy lánccsere, 12e km egy gumi ( hátsó ), 18e km első gumi. Ha lágyabb gumikat használsz és nagyon sportos csákó vagyok akkor ezek a kilóméter számok sokkal drasztikusabbak :)

A fogyasztást pedig nem is kérdezd, ha nálad ez fontos nem ez a te géped ( Hring pályázáson a K1esem simán megkortyolt 15-18 litert minden gond nélkül )

Hát kb ennyi...:) Hajrá :)

2020. febr. 17. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nem gondoltam volna, hogy itt ilyen hasznos hozzászólást kapok. Köszönöm szépen a tanácsokat és a fáradságot, hogy ezt leírtad nekem, ismeretlennek! Sokat segítettél!
2020. febr. 17. 23:34
 4/4 anonim ***** válasza:

Azért ezt a 15-18 literes fogyasztást ne úgy vedd, hogy nem tudsz 10 liter alá menni... Ha kezdőként nem húzod neki, akkor azért 5-6 liter körül simán elvan, és azt sem úgy, hogy 80-nal mész a kamion árnyékában.


De kezdésnek én sem ajánlanám, szerintem arra egy 100 lóerő alatti bőven jó.

2020. febr. 24. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!