Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » RTR Mustang? Kifejtett vélemén...

RTR Mustang? Kifejtett véleményre gondolok, tapasztalat stb. Nem "leszarom" meg ilyeneket légyszi ;)

Figyelt kérdés

2020. máj. 11. 00:52
 1/7 anonim ***** válasza:
Őszintén szerinted hányan ültek benne az itteni forumozok közül?
2020. máj. 11. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Bármi lehetséges;)
2020. máj. 11. 03:21
 3/7 dirtboy ***** válasza:

láttam már sok mustangot gyorsulni, engem nem nyűgözött le egyik sem. Az RTR úgy tudom 700lovas, nitro nélkül a DF tuning mustangja is 700 ló amit szintén láttam már drag pályán is.

Alig uralható. elől a súly hátul a brutális erő.

ebből jó nemtud kisülni.

az a baj ezekkel hogy a tervezői nem bírják felfogni hogy csak hátsó kerékkel nem lehet ekkora teljesítményt levinni az aszfaltra.

Ha meg elektronikával vissza fogják akkor meg csak nagytempón lenne meg a 700ló.

ilyen teljesítményhez elengedhetetlen az öszkerék hajtás.

másként csak úgy lehetne mint egy funnycar drag autó de úgy megépítve nem mehet közúton.

nem véletlen tördelik a sima alap 5.0 mustangokat is.

viszonyítás képpen mondom hogy 402méteren olyan 20km/h-t rávert egy összkerekes 400 lovas lancer evo 9 a 700lovas mustangra,az ideüjükre már nem emlékszem.

2020. máj. 11. 06:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Rtr

Ready to run. A távirányítós autókat nevezik így, amelyeket csak fel kell tölteni és mehet is.

Neked pont jó.

2020. máj. 11. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
#4 itt Ready To Rock-ot jelent.
2020. máj. 11. 08:20
 6/7 anonim ***** válasza:
Valójában nincs nagyon mit cizellálni rajta. Egy hátsókerekes, brutális teljesítménnyel. Ennek minden előnyével és hátrányával. Mivel egy átlag sofőr még pályán sem tudja közelítőleg sem kiautózni a képességeit, ezért igazából mindegy, hogy az RTR, Saleen, Boss vagy bármi más.
2020. máj. 11. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
69%

Szép autók, jó a hangjuk, stb. Nekem tetszenek.


De ahogy írták is, azt a 700 lovat tényleg nem tudod aszfaltra vinni, olyan brutál erős. LapTiming-ban teszteltek egy 707 lovas Challenger Hellcat-et, alig bírtak vele egyenesen menni.. Már már vezethetetlenül sok. Hiába van benne elektronika, meg a többi szar. Nagyjából egy ilyen kaliberű RTR Mustanggal is az a helyzet. Egyenesbe megy mint az őrült, de pályán nem ezekkel fogsz a legjobb időt menni. Nem tudsz vele kigyorsítani egy kanyarból, annyira bolond az autó.


A gyári 5.0 is elég lehet szerintem egy jó autózásra.


6-os: Azért egy Boss mustang elég közel áll az alap V8-hoz. A maga négyszáz akárhány lóerejével nem lóg ki a sorból. A Saleen-ből is vannak különböző fajták.


3-as:

Pont ugyan olyan arányban tördelik ezeket, mint bármelyik másik erős autót. Csak ezeket pakolják fel internetre... Relatíve olcsó autók ezek. Ameddig Mustangból csak az USA-ban eladnak százezres nagyságrendet (ha jól tudom, legtöbbet eladott sport/gt autó), addig egy pl. Audi RS5-ből eladnak egy évben ötezret (lehet sokat mondtam). Ezért látod azt, hogy törik ezeket. Ha az egy évben eladott ÖSSZES RS5-öt totálkárosra törnék, még akkor se törnének annyit össze, mint Mustangot. Remélem érted. Több eladott autóból több törik. Ilyen egyszerű a képlet.

Ha Audi RS5 ből adnának el egy évben 120 ezret, és adnák 14 millióért, akkor abból törnének brutál sokat. Nem egy nagy talány.


Amúgy meg nem a kocsi töri magát. Hanem a sofőr... Nyomorult Mustangnak semmi köze ehhez a sztereotípiához. Viszonylag olcsón adnak sok lóerőt. Amerikába kvázi bárki beleülhet egy zsírújba. használtba meg aztán pláne. A legutolsó telepi suttyó is járhat 450 lovas V8-as kocsival, 0 vezetési tapasztalattal. És ez a probléma.

Azért lehet ám ezeket normálisan is vezetni :). Sokat adnak el belőle. Könnyű hozzájutni. Könnyű vele megforogni. Ezért van belőlük sok ilyen.

Német 450-500 lovas kocsira meg nem mindenkinek van pénze 3 szor annyiért mint egy Mustang.

2020. máj. 13. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!