Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fiat ducato 2.3 2010-től,...

Fiat ducato 2.3 2010-től, milyen típushibákra lehet számítani? Ha szakad a vezérműszíj összeér a henger a szelepekkel? Vezérlés csereperiódusa 100ekm/6-7év?

Figyelt kérdés
2020. jún. 26. 23:53
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Nem tudom, csak arra a választ, hogy ha szakad a szíj akkor a szelepek a dugattyúval érnek össze, a csereperiódus a többi (normális használatban lévő) autónál 80000-130000 km között megszokott

csereintervallum legyen.

2020. júl. 8. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Végül renault master 3 lett 2.3 dci, nagyon jól megy és láncos. Szerelők szerint ennek a lánca simán bírja a strapát 6-700e km-ig is. Ha esetleg valaki kisteherautót keres, gondoltam leírom segítségnek. Nekem is fejtörés volt anno.
2020. aug. 10. 15:40
 3/15 anonim ***** válasza:
55%
Azért ez nem így megy! Nincs olyan hogy 700e km-t megy de olyan se, hogy 200-300e km, a lánc nyúlik, a fogaskereket is cserélni kell stb. Úgy mintha szíjas lenne, azt is kell csak azt gyakrabban.
2020. aug. 11. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Persze, hogy nyúlik, de maga a láncfeszítő patron jól működik benne és beállítja magát úgy ahogy kell. Ez nem egy láncos bmw vagy vw ahol még 200e km se bír a láncfeszítő, láncvezető stb. Teherautó így sokkal erősebb minden alkatrésze. Én bízom a szakikban, akik tanácsolták, kizárólag kisteherautókat szervizelnek. Ha nincs tapasztalatod, nem volt még ilyen kocsid, neked se kéne felülbírálni ezt szerintem. Azt azért mondták, hogy normális karbantartással bír ennyit, vagy többet. Egyszer volt egy nekik amibe már 400e km kellett láncot cserélni, de abba állítólag bele volt égve az olaj nagyon, mert nem cseréltek benne sose időben. Sprintereket köpködte mindegyik, hogy már 8 évesen fel van rozsdásodva a kasztni körbe 1 méter magasan. Na ezeknél már több gondot okoz a lánc. És irreálisan drága hozzá minden alkatrész, főleg a gyári.
2020. aug. 11. 11:47
 5/15 anonim ***** válasza:
Én őszintén félnék, de a te dolgod
2020. aug. 11. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Láncot, akkor kell cserélni, ha hideg motornál, indításnál hangja van, korábban felesleges. Ha nem a gyári láncszettet rakják bele gyakran rosszabb lesz, mint volt. Egyértelműen jelzi ha csereérett lesz, csak az nem hallja aki süket, ennyi. Ha ennyire nem vagy képbe, akkor minek írsz, nem is értem.
2020. aug. 11. 22:19
 7/15 anonim ***** válasza:
Így jártam akkor. Hülye vagyok! Mint írtam a te dolgod, majd ha elszakad a lánc írj nekem :)
2020. aug. 12. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
Látom nagyon képbe vagy. :D Persze a lánc az annyira könnyen szakad. Esetleg a bicikli láncos motorokban. De ott is 200 250e km-ig nem szokott csörögni és gond lenni. Ez nem 1.3 multijet ami szakadhat 300e km körül.
2020. aug. 15. 08:22
 9/15 anonim ***** válasza:
Így van. Igazad van. 700e km kell cserélni. :)
2020. aug. 15. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
Na örülök, hogy belátod, ennél ha nincs hangja akár ennyit is bír. :D De ha valaki ettől rosszul fog aludni cseréltesse le 400-500e körül. Ha mindig nagy terheket visz és olajcserékre nem volt figyelve akkor érdemes lehet korábban cserélni,még ha nincs is hangja.
2020. aug. 17. 23:18
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!