Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford Focus Mk1 1.6 benzin,...

Ford Focus Mk1 1.6 benzin, vagy Suzuki Ignis 1.3?

Figyelt kérdés

Munkába, majd 50 km-re(x2). (Nőként, itthoni szerelés, ha ráérnek szóbajöhet..csak mert ignisről úgy tudom egyszerű e tekintetben. Ford is?)

Ignis veszélyes pályán? Óvatosan kell vele menni a magas súlypont, merev hátsó tengely miatt?+többet fogyasztana légellenállásból kifolyólag focusnál?

Focus 1.4 et senki se ajánlja,azt mondják fogyasztással nem lehet vele különösen spórolni, viszont cserébe nem megy. Így 1.6 talán. 1.8 v 2 nél már ijesztő a papírforma szerinti városi fogyasztás,de meghallgatom esetleg miért érdemes.


+Ilyen Peugeot 206,Citroen C2 elmegy, érdemes a fenti 2 típushoz csapni esetlegesnek?

Vagy egyéb

++ Ford Fiesta ~2004 1.3 érdemesebb lenne a Focusnál pl?


Autó vételára max600e ben lenne kedvező


Köszönöm



2020. júl. 24. 20:20
 1/3 anonim ***** válasza:
94%

Te szereled a kocsit? Van barátod? Ha nincs, leszel a feleségem? :D


Amúgy. Én biztosan egy 1.9 tdi Golf/ Bora / Seat Toledo /Skoda Octáviát vennék.


Fiestát tudom ajánlani, nekem bejött én elszórakozok vele 5 literből 100km/h környékén, de nekem a leggyengébb van ( mk4 50 lóerő) jó a futóműve.

2020. júl. 25. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
75%

A Focus komolyabb kocsi az Ignisnél. Jóval. Szerelni azt sem annyira durva, nyilván kicsit bonyolultabb, de régi technika már az is, elég egyértelmű az alapvető karbantartás, kisebb javítások elvégzése.


Viszont többet is kell majd. Az Ignis megbízhatóbb.

2020. júl. 25. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Az Ignis előnye az egyszerűsége, ami nincs benne, az nem tud elromlani. Pályán is meg lehet szokni, de rendes pályatempónál azért enni is szeret. Menni tudna többel is, de ott már tényleg eléggé rossz érzés vezetni, 160-nál már se hirtelen megállni, se hirtelen sávot váltani ne akarj, mert nem szereti. Másrészt a rövid áttételű váltó miatt már 130-nál is meglehetősen hangos:

( [link] a sebességérték valós, mert a váltóméretnél egy kicsit nagyobb abroncs van rajta)

A váltónak is át kell esnie valamikor 100-150 ezer km. között egy csapágycserén, mert enyhén alulméretezettek, zajos lesz. Ha jó minőségűeket tesznek bele, utána már kitart a kocsi életciklusa végéig. Előnye hogy elől belül viszonylag tágas, van fejtér, viszonylag magasan ülsz, jól kilátsz. A magas építés miatt jobban elviseli az esetlegesen utadba kerülő földutakat, egy magas járdaszegély sem akadály, ha parkolni kell.

2020. júl. 25. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!