Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Cagiva Mito vagy az Aprilia...

Cagiva Mito vagy az Aprilia Rs a jobb?

Figyelt kérdés

majd tavasszal szeretnék venni egy 125-öst,mert akkor lesz meg a jogsim

ugy tudom az Aprilia nem olyan gyors mint a Mito

de a Mitorol meg azt hallottam,hogy nagy a szervízigénye,és nem akarok havonta motort szeretni

és ezek a motorok jók a városba,és kibírnak 100-120 km-es távot egy huzamban

egy 8-10 éves motort szeretnék venni

ha tudtok mást is ajánlani akk irjatok,de én első sorban ezekre gondoltam

előre is köszi


2010. aug. 5. 13:12
 1/9 anonim ***** válasza:
Én RS-t választanám mert sokan mondják h cagiva az igényesebb meg alkatrész is drágább és ritkább mint apriliához. Az amennyivel többet megy a mito az semmi.
2010. aug. 5. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
köszönöm,várom a többiek véleményét is
2010. aug. 5. 17:27
 3/9 anonim ***** válasza:
Szerintem a mito sokkal jobban megeri jelentosen gyorsabban is megy es nagyon progos gyors motor...:)
2010. aug. 5. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

üdv! az attól is függ,mennyi pénzt szánsz rá!a cagivához nehéz alaktrészt szeretni + ritka amit nem hajtottak szét a mitoból,szóval ha veszel egyet aránylag jó áron,lehet 2x ét kel kifizetned a rendberakására,ezen a blokk generált értem!az Aprilia meg fosta az RS-t,de viszont van is ára,azokat nemis hajtják annyira,a régi szív lámpásokat vagy a régebbi verziót 2-300 körül már kapsz rendszámosat!

igazábol ezek a motorok,ha rendszeresen szervízelve voltak,akkor 35-40000 Km ert simán elmennek 1 dugóval,szóval nem kell olyan sűrűn szervizelni.

ha még sport motorban gondolkozol akkor még ott van a Hondának az NRS je,az RS és a MITO-mál gyengébb,de megbízható motor.ebból 2 típus van a JC20-as ö 2kör lámpás,őket nem folytották le 160 km/h körül van a végsebességük,de ez megint függ a motor állapotától!ő inkább turásabb alkatú.Ehez rengeteg alkatrész van.

a JC22es vagyis Macskalámpás NSR az már sportmotor,hihetetlenül jól néz ki,és megy is! ehez már ritkábbak az alkatrészek,de 80%ban megegyezik a JC20as testvérével.Idomot nehéz hozzá találni,ha össze törik!

a két típusban ugyan az a blokk van,csak más a váz,és az idom stb.. az NSR-nek a típushibája a termosztát

a két modelből van idomos,és idomtalan változat is

JC20as NSR-t már 100körül találsz rendszámosat

JC22 300 körül kezdődik igazán


rem segítettem

2010. aug. 5. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
segítettél :D
2010. aug. 5. 18:22
 6/9 anonim ***** válasza:
És a TZR? Azok is nagyon jók. És alaktrész is van sok mert a TDR DT TZR-ben ugyanolyan blokk van. 4DL-es a TZRből a legjobb.
2010. aug. 5. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
maximum 350-400-ér vennék a TZR túl drága,de azért kössz
2010. aug. 5. 19:30
 8/9 anonim válasza:

szerintem sokkal sokkal jobb a mito de ahogy elmondtak dragabbak az alkatreszek es valamivel tobbet is eszik a mito de akk is KIS DUVCATI :)

400.000ert mar nagyon jo Mitot veszel.

en ha vennek akkor tutira mitott vennek ha lenne annyi penzem ha nem akk az rs is majd nem olyan jo.

de veszel egy ducati matricat ra ragasztod es a hulye emberek majd azt hiszik h ducati aki ert hozza annak meg mond azt csak ra ragasztottad mert szereted a ducatitt nagy otlet sztem. :)

2010. okt. 9. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Ja... Ducati koppintás Pff tiszta szégyen.
2010. okt. 9. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!