Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Azok az autók amikből nem...

Azok az autók amikből nem ritkák az 500-600 ezer kilométerrel árult példányok azok gyakorlatilag nagyon megbízhatóak?

Figyelt kérdés
Most nem szeretnék márkát mondani.Nyilván a nagyrészükben az a kellemes 180 ezer km van,de amelyik nincs visszatekerve azoknál ez a km állás árulkodik a megbízhatóságról is?
2020. okt. 30. 10:11
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
55%
Minden (jellemzően német) autóból találsz 500 ezer kilómétert futott példányt. Nem olyan nagy extra ez. Az nem igaz, amit sokan dumálnak, hogy a modern autók 200 ezer km után bontóba valók. Csak egy példát mondok, ha rákeresel a régifajta Audi A6 2.5 TDI-re, abból is egy rakásat találsz 500-600 ezer km-el. Pedig ha megkérdezed itt az oldalon, ez a világ legszarabb autója, ezt a választ fogod látni.
2020. okt. 30. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem feltétlenül. Inkább a tulaj becsületesen, lelkiismeretesen vitte a szervizbe ha kellett vagy ajánlott volt. Én is tudok olyan típusról amiből sok példány 5-600 ezret futott, viszont találkoztam olyan egyénnel is ami 150 fele már haldoklott.

Tehát ha veszel egy leamortizált 200 ezret futottat, sokra mész vele ha más viszont háromszor annyit tudta használni, attól neked még nem lesz jobb.

2020. okt. 30. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Abból, hogy hány kilométer van benne, nem tudod, hogy mennyit volt javítva.
2020. okt. 30. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
nem feltétlen
2020. okt. 30. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
82%
Nem, nem csak a német autók mennek el ennyit, engedjük már el ezeket a 40 éve berögződött hülyeségeket. Több Nissan, Honda, Renault szaladgál 1 millió km felett is, mint német. Német autók 100-150e km körül fossák már az olajat szimmeringeknék, tömítéseknél. Ezzel szembe egy Nissan por száraz és bontatlan 400e km is. Renault is sokkal megbízhatóbb, mint egy mai német.
2020. okt. 30. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
74%
#5 Most ezt úgy mondtad, mintha a németeknél nem lehetne cserélni, a többinél meg nem kellene. El tud használódni a tömítés minden típusnál.
2020. okt. 30. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
63%
Hagyjad ötös... ha keletről lehetne olcsón behozni tömegével azokat a szarokat, akkor a keleti autók lennének az ajnározott modellek. Azért van ez a nagy hype, mert Németország úniós, könnyű behozni azokat a kotlákat, visszatekerve itthon eladni alig használtként.
2020. okt. 30. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
72%
#5 Azért én megnéznék egy olyan hirdetést akár, ahol bevallják, hogy egy japán kocsiba 1 millió feletti kilóméter van, azokat is tekerik hűségesen.
2020. okt. 30. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

1-es

"ez a világ legszarabb autója, ezt a választ fogod látni."

Kolléga 120 kilométerről jár dolgozni a passatjaval.

6 éve van a cégnél. Amikor idejött már nem volt új a járgány. Mikor Józsi 5 év múlva 15 évesen megveszi 190.000 kilométerrel igaza is lesz, hogy a világ legxarabb autója.

2020. okt. 30. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem, mivel lehet, hogy milliókat költöttek rá, hogy elmenjen ennyit. Minden autó tud ennyit, csak nem mind1, hogy csak kopóalkatrészeket cserélnek rajta, vagy 3x motorgenerál és 4 turbócsere.
2020. okt. 31. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!