Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szívósor tömítés tud alapjárat...

Szívósor tömítés tud alapjárati problémát okozni? Es azt hogy 2 henger nem megy?

Figyelt kérdés

2020. nov. 20. 18:12
 1/7 anonim ***** válasza:
64%
ha akár századnyi rés van valahol, akkor igen.
2020. nov. 20. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
0%
A tömítés nem. Viszont annak a hibája igen.
2020. nov. 20. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 Vortrex ***** válasza:
100%
Bizonyos szívó benzinmotorok a szívóoldali nyomás alapján mérik a beáramló légmennyiséget. Minél légköribb ott a nyomás, annál inkább hiszi azt, hogy nyit a pillangószelep, és több benzint fecskendez. Szóval, ha ott tömítetlenség lenne, inkább pörgetné a motort. Az, hogy ettől 2 henger ne menjen, az ki van zárva.
2020. nov. 20. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Az alapjárat az nagyon magas, járó motornál lehúztam a gyertyapipákat, és az 1-2 henger nem reagált rá, erő sincs az autóba, kormolja a gyertyákat. Nem lett megtakarítva a csonk, illetve a tőcsavarok sem, tehát elképzelhető, hogy rés van közötte, hengerfej volt levéve, a szívócsonknál falsot szív a motor. 1800as alapjárat van, és ahogy feljebb írtam, lehúzott gyertyapipánál nem történt semmi, ugyanúgy jár a motor, viszont szikra van.Egyébként légtömegmérő nincs benne, 98as 1.4 f astraról van szó .
2020. nov. 20. 20:27
 5/7 Vortrex ***** válasza:
100%

Jó ám, amikor feltesznek egy szűkszavú kérdést és menet közben derül fény az összes részletre....


Mér vettétek le a hengerfejét? Hobbiból? Ha víz folyt a hengerbe, akkor tönretette a gyertyákat, függetlenül attól, hogy ránézésre szikrázik. Egyébként meg nem húzkodjuk le a gyertyapipákat járó motornál, mert akkor a nagyfeszültségnek nem lesz hova kisülnie és tönkreteheti a trafót.

Az is lehet, hogy leragadtak a hidrotökék, ettől kicsit csattogó hangja kell legyen. De még a vezérlést is elrakhattátok.

2020. nov. 20. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Leégett az egyik kipufogó szelep, ezért elment a kompresszió. Kicseréltettem mind a 8 szelepet, meg lett síkolva, cserélve lettek a tőkék,tömítések,himbák, a vezérlés nem mert 1 éve cseréltem. Öszzerakás után be lett indítva, és ott tűnt fel hogy 2 henger nem megy és magas lett az alapjárat. a 4es hengernél égett le a szelep, az a henger már megy az 1-2 nem. Falsot szív és arra tudok csak gondolni, hogy rés van valahol, csak nem tudtam hogy a szív.sor tömítés okozhat ilyet.
2020. nov. 20. 21:26
 7/7 anonim válasza:
53%
Ezért baj, hogy ha az ember hozzánemértűen nyúl hozzá... nem véletlenül szakma. Főleg ekkora munkához nem kéne hozzáfogni. Itt a tanulópénz. Nem lennék az a szerelő, aki másnak a gányolásához hozzányúl, nem elég a hibát megkeresni még azt is át kell nézned mi lett még elbaszva.
2020. nov. 21. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!