Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Porlasztó kitisztítása,...

Porlasztó kitisztítása, tömítés csere után miért nem indul? Babi 07

Figyelt kérdés

Miután az üresjáratot eltaláltam és az alapjárat is jó volt ment csak nem volt olyan "erős". Ma épp megakartam nézni miért nem húz annyira erre nem indul. Benzincsap el volt zárva az állító csavarhoz nem nyúltam. Benzinszűrő eléggé telt de magát a karbihoz vezető cső benzinszintjét nem látom mert nem átlátszó a cső.

Mi lehet a baj?



#alapjárat #Üresjárat
2015. júl. 19. 16:25
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Természetesen próbáltam nyitott benzincsapnál is de mivel sok volt a benzin a szűrőbe eleinte nem nyitottam meg..
2015. júl. 19. 16:43
 2/11 anonim ***** válasza:
Milyen motoron van? Kasza, fűrész? Mekkora teljesítményű? Kivetted a két állítócsavart mosásnál?
2015. júl. 22. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

207-es babettáról van szó, kivettem minden csavart, tankot is leszedtük és a trafót is hogy jól hozzáférjünk. Összeszerelés után az üresjárati csavart 1 és fél fordulattal (kézikönyve szerint) kitekertük. Ezek után ment kb 3-4 alkalommal de mindig próbáltuk hogy az alapjárat jó legyen ill. hogy a dekrompresszor is működjön. Na kb. utolsó próbára már minden stimmelt, teljesen jó volt aztán 1 napig pihent, nem nyúltma hozzá munka miatt most meg kap egy röfföt azt annyi. Alapjárathoz és az üresjárati csavarokhoz sem nyúltam mert mint mondtam végül jól lettek beállítva.

Most meg akármerre bárhogy csinálom sehogysem akar indulni..

2015. júl. 22. 09:42
 4/11 anonim ***** válasza:
A kétütemü motorok alapjárata főleg kicsiben, igen kényesek a szimeringre és a dugattyú szoknyájának kopására, mert az felel a dugó fölé kerülő keverékért. Ha az kopott vagy a szimeringen falsot kap, akkor alacsony fordulaton beállíthatatlan a fordulatszám! Viszont ha a kettő stimmel, akkor csoda szépen pattog. Ez a két összetevő eljuthat odáig, hogy a motor kis fordulaton nem képes járni, ezért nehéz beindítani is. Öreg szimering az első tippem, ha van stabil gyújtás új gyertya!
2015. júl. 22. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Karburátort patika tisztán benzinben elmosva furatok pumpával kinyomva, papírtörlövel eltörölgetve és arra pamolva mossuk! Tiszta kézzel! Ha nem hasonló módon szerelted össze, szennyeződés dugulás lehet.
2015. júl. 22. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Lényegében teljesen leszettük a karbit, az úszóházát és minden zeg-zugát kimostuk, aztán új, a régi elázott papírtömítést újjakkal helyettesítettük. Nem én csináltam, de minden csavar meg lett húzva ahogy volt. Valamire ilyenkor kell figyelni? Mert ahogyan mondtam, összeszerelés után ment, csak az alapjárat volt bajos.

Most megint szét kellene szedni?

2015. júl. 22. 11:31
 7/11 anonim ***** válasza:
Szerelés előtt üzembiztos masina volt?
2015. júl. 22. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Fogjuk rá. Annyit tudok még mondani, hogy kész voltunk a szerelésével, inkább a tömítés miatt szedettem szét a karbit és a légszűrőt. Kerékpárátváltó csapját és az első (kis) lánckereket kellett cserélni mert teljesen szétment ettől függetlenül (még mielőtt cserélve lett) ment. Erősebben is húzott, miután összeszereltük gyengé(bb)nek éreztem. A kapcsoló pofái eléggé kopva lehetnek de ez ezelőtt is ilyen volt, ettől függetlenül kapcsolja a tengelyt és röffenne csakhát mégsem. Mivel porlasztója lett szétszedve és az elég macerás inkább ott a baj azt mondom. Gyújtása jó!
2015. júl. 22. 14:03
 9/11 anonim ***** válasza:
Ha igen, csak a karbian lehet gond illetve a szétszedett gyújtást is ellenőrizni kéne. Gyertya? Nem lett sokszor kiszedve? Ha igen kuka. Nagyon cicre tud tenni ha megreped a belsejében a porcelán. Nem is látni és van olyan szemét, hogy hengeren kívül szép szikrát csap, nyomás alatt meg melléver azt mi van? Egyébként...ja. Hasonló tinetei vannak...
2015. júl. 22. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Végig kell menni sor a mindenen többször. A karbi szerintem féklevegős. Azt kell tudnod róla, hogy fordítva kell állítani mint a többit. Ha nem húz és nem füstöl akkor valószínű szegény a keverék. Befele kell tekerned a jobb oldali másfélre állított csavart, így adva plussz anyagot az erőért. Szerintem negyeddel beljebb kedésnek jó. Aztán finomhangolás. Motor ürejárat vagy bak, nyélgáz megkeresed hol forog a legtöbbet, majd motorkímélés hűtés, icipici befelé a csavaron. Ezzel adsz neki kicsivel több anyagot mint a tökéletes keverék a plusz üzemanyag hűti a hengert és nem tudod maxra hajtani a hadvert sem.
2015. júl. 22. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!