Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A8 D2 2.5 TDI motor...

Audi A8 D2 2.5 TDI motor mennyire lehet jó választás? Mennyire megbízható ez a motor? Sok jót nem halottam róla, de rosszat se nagyon. Mik a tapasztalatok? Ellehet vele autózni ezzel a nagy kasznival is?

Figyelt kérdés
Esetleg ezen kívül ami még jó motor ebben a kaszniban? Nem versenyezni szeretnék vele, szóval nem fő szempont, hogy jól menjen. És csak manuált vennék.

2020. nov. 29. 00:42
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
26%

Te, lehet tudod jobban, hogy hol készültek, mint én, de most a kedvedért, amíg szünetel az F1, megnéztem 2 adatot:

-2.5 TDI V6:

hengerfurat 78.30 mm

löket 86.40 mm


-3.3 TDI V8:

hengerfurat 78.30 mm

löket 86.30 mm

Gondolom ez teljesen véletlen, hogy ezek az adatok egyeznek, biztos nem azért van, hogy ugyanaz a blokk, ugyanaz a henger, hosszabb főtengellyel és vezérműtengellyel.

És igen, nagyon tisztában vagyok vele, mi az az adagoló, és mi az a befecskendező. Elég lényeges különbség, de alapjaiban a blokk és a motor nagyon nagyon hasonló. Még a problémák is azonosak, pl vezérműtengelykopás. Biztos csak véletlen.

2020. nov. 29. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 A kérdező kommentje:
Akkor ezek alapján a 4.2 lenne a legjobb választás? Csak 1 baj van vele abból manuált nem lehet találni.(Vagy azt se tudom volt-e belőle egyáltalán.) Automatával ti megvennétek ezt? Hogyan szokott ezeknek az automata váltója muzsikálni?
2020. nov. 29. 16:43
 13/21 anonim ***** válasza:
0%

Fú bakker! Akkor azok a 4 hengeres meg v12-es benzinesek amik ugyanezekkel a paraméterekkel rendelkeznek, mindd a 2.5 tdi blokkjával készültek? Ez nem lehet véletlen!


A győri motorgyár 1 beszállítótól kapja az acélrudakat amikből kialakítják a vezérműtengelyeket. Ugyanabból a rúdból készül az 1.0 tfsi és a 6.0 v12 tdi vezérműtengelye is, más más gyártósoron. A minőségbeli probléma a 90es évek végén az összes motorjukat érintette. A legdurvábban a dieseleknél jelentkezett.

2020. nov. 29. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
0%

13-as

Igen, csak a 1.0-nak és a V12-nek nincs ennyi közös paramétere. Na mindegy is, tényleg ezen kár vitázni.

Kérdező: ilyen autóba nem is illik a kézi. Nekem is automata volt a 4.2.

2020. nov. 29. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
Amit ebből kapni azok már elég roncsok lehetnek, ami meg szép állapotban van annak az árát is megkérik, öreg autó, ez a sorsa.
2020. nov. 30. 02:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
58%

15ös

De van egy hatalmas előnyük minden más autóhoz képest: nem rozsdáznak. Ez egy 7es vagy S klass-nál sokszor a véget jelenti. Ha valakinek ilyen régebbi autók jönnek be (miért is ne) akkor okos választás.

2020. nov. 30. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 A kérdező kommentje:
16-os köszönöm, végre egy értelmes válasz. Én is ezt gondolom, hogy nem egy rossz autó ez, 1. lépés karosszéria pipa, a kérdés a 2. lépés hogy milyen motorral érdemes? 3. lépés elektronikája rendben legyen ez meg már az adott autóra jellemző nem általánosságban. Ezért is érdekelne, hogy milyen motorral érdemes ezt megvenni? Eddig 1 értelmes válasz jött, hogy a 3,7 és 4.2 ami strapabíró és jól is viszi ezt a kasznit. De mások véleménye is érdelne.
2020. nov. 30. 10:27
 18/21 anonim ***** válasza:
58%

16 vagyok

Én dumáltam már eleget az előző válaszokban is, sőt a vitát is én generáltam 😬 Az elektronikához annyit, hogy az enyémben az volt a leggyengébb pont. Villogott össze-vissza minden, nem működtek bizonyos cuccok, hétvégente mindig kábeleket húzogattam, forrasztottam a kárpitok alatt, sokszor eredménytelenül. De az autóra összességében ezek a dolgok nem voltak nagy hatással.

2020. nov. 30. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:
18. És volt valami kókány rajta mielőtt hozzád került, vagy esetleg te építettél bele valami elektronikai kütyüket? Vagy csak szimplán voltak vele gondok? Mert E38-ról halottam azt, hogy ezekből a luxus autókból csak olyat szabad venni aminek az elektronikája érintetlen, mivel annyi minden van benne, hogy ha egyszer valaki olyan belenyúl aki nem ért hozzá akkor rohadt nehéz átlátni és megtalálni mi a hiba.
2020. nov. 30. 14:33
 20/21 anonim ***** válasza:
52%
Nem, ez egy nagyon korrekt, tisztességes állapotú 97-es A8 volt, amit 2012-ben vettem, és beletoltam 140 ezer km-t alig 3 év alatt. 400 ezer felett volt benne eladásnál. Sorra jöttek elő az apró kis biszbasz problémák. Teljesen gyári állapotú volt minden benne, semmi utólagos cucc. De nagyon szerettem, csak amennyi benzint beletoltam...
2020. nov. 30. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!