Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért él az a köztudatban...

Miért él az a köztudatban hogy a bmw egy megbízhatatlan sz*r amikor legendásan megbízható hathengeres motorokat gyártottak?

Figyelt kérdés
A 90-es 2000-es években gyártott mind a benzines mind a dízel motorjaik átlagon felül megbízhatóak.Később a duplaturbós 35d is elment 500-600k km-t csak az örvénycsappanytúra kellett figyelni hogy ne szívja be a motor de az megelőzhető volt.Mai napig olyan autókat gyárt ami borítékolhatóan elmegy 250-300 ezer kilométert úgy hogy a hajtáslánccal nincs gond.Az hogy 15-20 millióba kerül meg használtan is drága a szervíz az miért a bmw hibája?Ott van a prémiumgyártók között amiért tett is.Ennyibe kerül.A lerúgott e46 850 ezer km-ről visszatekerve 162 ezerre sokba kerül az miért baj? Nem egy toyota hilux ami elmegy 1 millió km-t anélkül hogy szerelőt látott volna,de miért kell szidni amikor ezek is megbízhatóak?
2020. dec. 8. 19:58
 1/9 anonim ***** válasza:
81%
Mi bajod?
2020. dec. 8. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
92%
ttak. Gyártottak. Amúgy a 6 hengeres dízelek is nagyon jók, az újabbak. Nekem volt E34es 525i BMW, legendás 6 hengeres. A motoron és a váltón kivül mindennel volt bajom vele, szóval a motorja tényleg jó 😃
2020. dec. 8. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
89%
Sokszor nem a motorral szokott költséges baj lenni de van hogy igen. Modellenként változik.
2020. dec. 8. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
92%

A kétezres évek elejéig voltak jók a BMW-k, aztán sorra jöttek a konstrukció hibás motorok, még ha főleg 4 hengeresek is voltak. Aztán az autóban nagyon sok minden van még a motoron és a hajtáson kívül. Az nem nagy dicsőség, ha 250-300ezret kibír egy autó. Nagyon bosszantó tud lenni, ha folyton szervizbe jár az ember, és viszi a pénzt az autó. Hiába csak egy-két szenzor adja meg magát, attól még ugyanúgy fos a gép mint egész.

Egyszer beszélgettem egy F32 M4 tulajjal. Mondta, hogy a műszerfal az szinte folyton olyan, mint egy karácsonyfa, mert állandóan elfossa magát valami. Ezért a pénzért ezt nem lehet elnézni.

2020. dec. 8. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
80%
Ahogy a négyes mondja. Az ezredforduló után jöttek az N-es motorok a konstrukciós hibákkal, egészen majdhogynem napjainkig. De úgy látszik a B-s motorok már újból nagyon jók lesznek hosszú távon.
2020. dec. 8. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
90%
Szóval 20-30 éve jó autókat gyártott... ez nem teszi jóvá az előző 10-15 évet
2020. dec. 8. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
91%

A gond szerintem itt nem annyira egyszerű.


Egyrészt az van, hogy az utóbbi 12-15 évben nagyon sok hibát vétett a BMW, és ezeknek hatalmas sajtóvisszhangja is lett. Ez semmiképp nem tett jót a köztudatnak - hiába van hasonlóan sok gond egy VW konszernbeli termékkel, vagy Mercedessel, a BMW több visszhangot kapott.


Emellett a márka imidzsét tovább rontja, hogy sajnos nagyon népszerűek a régebbi példányok azokban a körökben, ahol csak villantani veszik, de pénz és akarat nincs karbantartani. Aztán ezek az emberek, akik megveszik a 10-15-20 éves autót ma 1-2-3-4 millió forintért, nyavajognak a szervizköltségek miatt, mert nem gondolnak bele, hogy egy újonnan 15-20 milliós, lejárt szavatosságú prémiumautót próbálnak épp életben tartani.


Szóval ez van, remélhetőleg a minőség javult az új autóknál (a B-s motorok egyelőre jó konstrukciónak tűnnek), akik pedig - hozzám hasonlóan, nekem is egy '97-es 328i kabrióm van hobbi célra - szeretik a régi modelleket és életben is tartanak, illetve kiélveznek a mai napig 1-2 darabot, azokat úgysem érdekli a laikusok véleménye.

2020. dec. 8. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
90%

Ilyenem van. Megmondom neked. Azért mert az M-es kódú hathengeres láncos motor nagyon megbízható. De körülötte a fél autót cseréltem kb 3 év alatt. Hűtörendszer teljes felújítás a csöveken keresztűl a radiátorig. Jeladókból többet cseréltem mint nem. Vákumcsövek szintén. Ac pumpa szintén. Klímába is bele kell nyúlni. Abs jeladó 4-ből 3 cserélve lett külön időpontokban. Ablakemelő szerkezet többszőr tropa. És még sorolhatnám.


De jah. A motor se egy csepp vizet sem olajat nem eszik. Pöccre indul. Minden patent. Nem füstöl, nem ereszt. Kb az én tapasztalatom szerint is jó a motor pedig 300k km felett van, aztán ki tudja hányszor tekerték.... A motor nagyon jó, de körülötte minden más... kevésbé.

2020. dec. 9. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
76%
Arról nem beszélve, hogy a haza autók jó része lerúgott német roncs, nem csoda hogy gond van velük.
2020. dec. 9. 01:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!