Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Csak szerintem fölösleges a...

Csak szerintem fölösleges a benzines autók forgalmazása?

Figyelt kérdés

Tehát, kezdjük ott, hogy nem éri meg titkolni, a benzines kocsik mindig is rosszak voltak.

Miért?

Nos, sorolok egy pár negatívumot, és aki mer az száljon szembe velem, persze érvekkel és ne anyázásokkal.

Miért ne végy benzines autót?

-Gyenge. Már a szívó.

-Sokat fogyaszt. (Igen, sokkal többet, mint bármilyen dízel)

-Büdös, tipikusz szaga van(a deizelnek is van mondjuk, de a benzin az ordenenárébb)

-pörgetni kell, ezért előzéskor vissza kell kapcsolj legalább 3 fokozattal, ilyenkor olyan hangja van mint Schumahernek.

-na jó, tudom ,vannak a turbós benzinek is, meg a 7-8 literes amerikai szívók. Köszönöm szépen, az elsőnek az a gond, hogy több baj van mint a turbódízellel, marad a pörgetés meg a bűz, az utóbbival meg az, hogy egy kamion kutya fa.a hozzá képest fogyasztásban.


A dízel magabiztos, keveset eszik, erős (ma már nincs szívó dízel, ellentétben benzinnel) ,nem kell pörgetni.


2020. dec. 16. 19:57
1 2 3 4 5
 41/49 A kérdező kommentje:
Te valami 12 éves bzy lehetsz. Utolso. Az XDzesdbol fakadoan.
2020. dec. 17. 19:48
 42/49 anonim ***** válasza:
56%

Az a "12 éves b*zi" 1x használta az "XD"-t, azon kívül helyes nyelvtannal, értelmes fogalmazással közölt tényeket. Minimum lenne megköszönnöd neki a felvilágosítást.


De egyébként nyugtass meg, hogy csak troll vagy. Kérlek. Őszintén remélem, hogy nem ez a valódi értelmi szinted, mint amit itt mutatsz.

2020. dec. 17. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/49 A kérdező kommentje:
kezdünk eltérni a témától .
2020. dec. 17. 20:12
 44/49 anonim ***** válasza:
8%

Általában ha az idióta emberek sarokba szorulnak az online térben, mert az állításaikat észérvekkel megcáfolták, elkezdenek személyeskedni. Ahogy te is teszed.

Ja, amúgy nem, nem 12 vagyok. Képzeld, van jogosíítványom, van autóm, és képzeld magam szerelem, ha a porbléma megoldható az otthoni szerszámkészlettel. És azt is elárulom, hogy a végzettségemmel autóiparban is elhelyezkedhetek, valószínűleg fogok is tervezni autóipari terméket stb stb.


És öcsém... egy smile miatt azt hiszed 12 éves b zerátor vagyok?!

Szerintem ezzel mutattad meg mekkora szánalmas barom voltál azzal a válasszal, már nem azért. Ha nem akarod égetni magad érdemes nem írni ilyen baromságokat.

De csak mert valamin az ember tud kárörvendően nevetni egy pillanatig, és ezt egy XD-vel kifejezi, erre le 12 évesezik... XDDDD ezen ne haragudj, jót nevettem amúgy.

2020. dec. 17. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/49 anonim ***** válasza:
8%
A téma eltérése neked köszönhető alapvetően. Már mindenki érvelt azzal kapcsolatban, ami az eredeti kérdés volt.
2020. dec. 17. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/49 anonim ***** válasza:
100%
A témával kapcsolatban nincs miről beszélni már, kérdező. Vagy, ha igen, akkor személyeskedés helyett hozz te is tényeket az állításod mellé. Amiket eddig állítottál, azok mind meg lettek cáfolva tényekkel.
2020. dec. 17. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/49 anonim ***** válasza:
52%
Igen, csak szerinted!
2021. okt. 27. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/49 anonim ***** válasza:

Hűha, látom ez régi téma.

Akkor kezdjük újra.


"-Gyenge. Már a szívó."

- Attól függ, hogy kinek mi a gyenge, meg mi az erős. Apósom például már a 120 lóerős 1.8-as szívó Mazda 6-tal is nagyon jól elvan, többször beültettem már a céges autómba (új C220d, több mint 200 lóerős turbódízel mild hybrid), ami nyilván nagyságrendekkel erősebb, ő köszöni, továbbra is elvan a 120 lovas szívóbenzinnel, pedig vehetne újabbat-erősebbet ha akarna. De én is sokkal szívesebben ülök be a 2,5 literes soros hathengeres szívó benzines hobbiautómba, ami 192 lóerős, de nyilván lényegesen gyengébb a céges dízelnél. Cserébe sokkal szebb hangja és karaktere van.


"-Sokat fogyaszt. (Igen, sokkal többet, mint bármilyen dízel)"

- Igen, többet fogyaszt, viszont nincs EGR, nincs DPF, ha szívóról beszélünk akkor nincs turbó, stb stb. Fenntartásra olcsóbb. Persze most nem az új downsizing kisköbcentis húzott benzinesekről beszélek, azok pont ugyanolyan költségesek, cserébe kevésbé káros a kibocsátásuk.


"-Büdös, tipikusz szaga van(a deizelnek is van mondjuk, de a benzin az ordenenárébb)"

- Szerintem meg nincs büdösebb egy dízelnél, a kormolós betyártuningos TDI-k szagától konkrétan fulladok, de még a már említett új céges autóm is padlógáznál enyhén érezteti, hogy dízel. Ez teljesen szubjektív.

-pörgetni kell, ezért előzéskor vissza kell kapcsolj legalább 3 fokozattal, ilyenkor olyan hangja van mint Schumahernek.


"-na jó, tudom ,vannak a turbós benzinek is, meg a 7-8 literes amerikai szívók. Köszönöm szépen, az elsőnek az a gond, hogy több baj van mint a turbódízellel, marad a pörgetés meg a bűz, az utóbbival meg az, hogy egy kamion kutya fa.a hozzá képest fogyasztásban."

- Több baj nincs, mint a turbódízellel. Nagyjából ugyanannyi. És pont azért, mert ezekben is van már csomó olyan dolog - turbó, nagynyomású szivattyú, részecskeszűrő, stb -, ami miatt eddig a dízelek voltak költségesebbek. Most nagyjából kiegyenlítődött a helyzet.


Viszont visszaolvastam az előző kommenteket, valójában a falnak beszélek valószínűleg a válaszaimmal, mert már korábban is tényekkel támasztották alá, hogy nincs igazad.

Ez egy örök harc, preferenciák kérdése, hogy ki melyik belső égésű motortípust szereti jobban, de egyre kevésbé lesz ez kérdés - a dízeleknek már nincs sok hátra. Nem véletlenül.

2021. okt. 27. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/49 anonim ***** válasza:
68%

#48 vagyok - ja, kihagytam egy kérdést.


"-pörgetni kell, ezért előzéskor vissza kell kapcsolj legalább 3 fokozattal, ilyenkor olyan hangja van mint Schumahernek."


1) A Schumacher (így írják helyesen) egy ember. Sőt, most már több is, mert van már 4 amelyik versenyzik vagy versenyzett profi szinten. A Schumaherek közül egyiknek sincs olyan hangja, mint egy motornak, mert ők emberek, nem autók.


2) 3 fokozattal te sehol nem kapcsolsz vissza semmilyen autóval, mert szétpörgeted a motort. A váltók áttétele nem így működik. Van olyan szélsőséges szituáció, amikor kettővel, de legtöbbször egyetlen fokozattal kell visszaváltani egy szívó benzines autónál, ha nagyon előzni akarsz, és éppen alacsony fordulatszámon autózol.


Viszont egy turbódízelnél pont ennek a fordítottja igaz: míg egy szívó benzines 3000-3500 környékétől egészen leszabályzásig, tehát akár 3000-4000 fordulatszámig terjedő skálában leadja a csúcshoz közeli teljesítményt, addig egy turbódízelnél a magas nyomaték és teljesítmény alacsonyan, akár 2000 alatt megjön, viszont 3000-3500 körül vége is van. Tehát ott meg baromi hamar kell feljebb váltani, ha tartani akarod az iramot. A szívómotorral egyszer eléred a magas tartományt, és kétszer váltasz feljebb a turbódízellel, mire kipörög a szívónak az a fokozata. Az sem kevésbé idegesítő.

2021. okt. 27. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!