Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lesz a hagyományos autógyár...

Mi lesz a hagyományos autógyártók sorsa? A Tesla rövid idő alatt mindent meg fog változtatni.

Figyelt kérdés
[link]

#Tesla #és az autózás
2021. jan. 9. 20:59
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 71/87 anonim ***** válasza:

Sok mindent lehet mondani, feltételezni, de azért utána kéne gondolni!

Ha rövid idő alatt lecserélném az Otto autők felét, már gond lenne.

Ha számolsz, hogy a cserélt autók mennyi üzemeanyagot fogyasztottak, és annak az energiatartalmát (már ami ténylegesen a haladásra fordítodott) és azt elektromos energiára "fordítod", akkor jönne: Úristen, nincs annyi elektromos energia, amennyi hirtelen kellene, nincs azt előállító erőmű, hozzá hálózati infrastruktúra, ezeket fejleszteni, beruházni kellene, ráadásul 5-8 éven belül le kell állítani a szénerőműveket EU-ban, és sorolhatnám...

Na ez, az általad emlegetett rövid idő alatt nem teremthető elő..

2021. jan. 13. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 72/87 Barbell Deadlift ***** válasza:
71-es, ne rontsd már el a Tesla fanboyok napját :) Kit érdekel az infrastruktúra, majd megoldjàk valahogy, a lényeg, hogy itt lehessen okoskodni arról, hogy mi lesz MAJD kitudja mikor...
2021. jan. 13. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 73/87 Barbell Deadlift ***** válasza:
29%

"Látom elég szelektíven veszed az adást és mindenre ki tudsz találni valamit hogy miért is nem jó."

Igen, mindenki hülye, szerencse, hogy te nem.


"Lehet venni elektromos autót jó hatótávval is, de egyébként az átlag felhasználáshoz bőven elég a 200+ km-es és nem kell 600+, persze tudom, kivetelek mindig vannak. Egyébként az akksitechnológia rohamosan fejlődik ellenben a belsőégésű motorokkal."

Csak tudod, amikor a 200+ kilóméteresről kiderül, hogy a valóságban 120-140 km után már keresheted a töltőt (valós körülmények között, télen fűtve, nyáron klímával, emelkedővel, országúttal, stb), az elég kellemetlen. És még ez a papíron 200+-os autó is legalább 10 millió. Hány családnak van szerinted 10 millája, egy szűkös, kényelmetlen e-autóra? Kit érdekel a kockák papír matekja, hogy "de majd az olajcserén spórolsz..."?


"Nem a szén okozza a rákot hanem az üzemanyagban található egyéb alkotóelemek, a szén csak a fullasztó szmogot okozza. Egyébként ha mindenképp szénerőmű a mániád, akkor néhány szénerőműnél könnyebb a gázokat kezelni mint többmillió autónál."

Mert a szénerőművekből csak CO2 jön ki? Ne vicceljünk már...Egyébként a tüdőrákot leginkább a szeméttel való fűtés meg a dohányzás okoz.



"Neked semmi nincs kiszedve a kocsidból. És a többiből? A tiéd hozza a gyári értékeket ennyi km után? Ugye az elektromos folyamatosan javul az idő előrehaladtával (ugye a szénről beszélünk)."

Ez abban az esetben lenne igaz, ha nem csökkenne az akkumulátorok kapacitása. Ha már 15%-ot romlik, akkor 15%-kal több áramot fog fogyasztani egységnyi távra.



"Nincs annyi zöldhulladék ami elég lemne ennyi autónak, tehát nem megoldás."

Nem is azt mondtam, hogy minden autó legyen etanol hajtású. Hanem azt, hogy amíg ki nem alakul a megfelelő infrastruktúra, addig középtávon jobb alternatíva az LPG-CNG-etanol trió.



"Igen, az akksi fejlődik, majd meglátjuk hiszen idő mire elkezdenek romlani."

Csak te úgy hivatkozol a jelenlegi folyamatra, mintha már kész technológia lenne, pedig nem az, és fogalmunk sincs, hogy milyen gyorsan fog fejlődni (lehet, hogy nagyon gyorsan, de az is lehet, hogy nem).



"A Teslának nincs sok profitja, folyamatosan fejlesztenek és épülnek a gyárak."

Csak ha nem zavart volna, ez volt a kérdés lényege. De hogy tisztába tegyük a számokat: a Tesla a befektetők pénzéből fejleszt, egyébként ötödannyit költ erre, mint pl a VW, pedig az mégis nyereségesen tud működni.

2021. jan. 13. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 74/87 A kérdező kommentje:

73/ Ki se ejtsétek ezt a nevet: VW ! A " Das Auto "a szolenükkel együtt.

Már megvonták tőlük ezt a szlogent,nem használhatják a csalásuk után.Miattuk van minden,ez az egész őrület, ami kialakult a CO-val az egész EU-ban,a rengeteg megszorítással,ahogy korábbi írásomban már utaltam rá.A csalásuk levét issza mindenki,ez nagyban hozzájárult az elektromos autók elterjedéséhez,mint egy kiút ebből az egészből.

2021. jan. 13. 20:24
 75/87 Beviz Elek ***** válasza:
100%

#73

Annyira más irányba vagy hogy az egyszerűen fájdalmas.


Kit érdekel a valós hatótáv? Kit érdekel az ár? Egyrészt meg lehet nézni hogy milyen ütemben nőnek az eladások, másrészt ha az Eu szigorít és az elektromosok lesznek nyomva, akkor ez van, ezt tudod majd megvenni.


A szénerőműből nem csak CO2 jön ki, de mint már írtam, kevés nagy kéményt könnyebb szűrni mint többmillió kipufogót. És még mindig nem a városokban koncentrálódik a füst...


Ha romlik az akku kapacitása akkor szerinted kiesik a kanyarban a kocsiból a zelektron vagy mi? Egyszerűen kevesebb áramot vesz fel (mintha köveket dobálnál a tankodba).


Ahogy terjednek az elektromosok nyugodtan lehet fejleszteni az infrastruktúrát.


A szárazakksit nem tudom pontosan hogy áll, de az 1millió mérföldes akksi kész.


A biznisz része meg... A Tesla folyamatosan gyárat épít mert nem tud annyit termelni ami elég lenne, a Fosvágen meg parkoltatta az autóit mert egy szoftvert nem tudott csinálni. Lehet ötödannyit költ fejlesztésre, de meg is ásta az sírját magának.

2021. jan. 13. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 76/87 anonim ***** válasza:
40%
Azért az rendesen megnyugtat hogy a maradék életemet szerencsére még kihúzom benzines autókkal némi munkával rajtuk. :D :D :D
2021. jan. 13. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 77/87 Barbell Deadlift ***** válasza:
29%

"Annyira más irányba vagy hogy az egyszerűen fájdalmas."

Én kezdem elveszteni a fonalat. Adott egy kérdés. Leírtuk páran a véleményünket (nem idéznék senkit, olvass vissza), majd nekiállsz személyeskedni, persze konkrétumot nem írsz le, csak tolod a Tesla fanboyokhoz méltó amerikai rózsaszínködös marketing dumát, hogy mi lesz majd 100 év múlva...A Tesla előbb a saját költségvetését rántsa nullszaldóba, és akkor majd utána térjünk rá a világ meghódítására.



"Kit érdekel a valós hatótáv? Kit érdekel az ár? Egyrészt meg lehet nézni hogy milyen ütemben nőnek az eladások, másrészt ha az Eu szigorít és az elektromosok lesznek nyomva, akkor ez van, ezt tudod majd megvenni."

Pl azokat, akik autót akarnak venni. Ha meg az EU szigorít, akkor sem biztos, hogy a Tesla jön ki nyertesen a dologból.



"A szénerőműből nem csak CO2 jön ki, de mint már írtam, kevés nagy kéményt könnyebb szűrni mint többmillió kipufogót. És még mindig nem a városokban koncentrálódik a füst..."

Az a gond, hogy te éppen egy kondért bűzölgő f@st nézegetsz a tűzhely fölött, és zavar az a 3 hajszál, ami a bőrödző fekália tetején úszkál.



"Ha romlik az akku kapacitása akkor szerinted kiesik a kanyarban a kocsiból a zelektron vagy mi? Egyszerűen kevesebb áramot vesz fel (mintha köveket dobálnál a tankodba)."

Aha, doktor úr. Kevesebb áramot vesz fel...de végülis ugyan annyit fog tudni elmenni, mint újkorában, ugye?:)



"Ahogy terjednek az elektromosok nyugodtan lehet fejleszteni az infrastruktúrát."

Köszönjük Elek, megoldottad a problémát, ami miatt a mérnökök évek óta vakargatják a fejüket: hát fejleszteni kell az infrastruktúrát! Brávó! Olyan vagy, mint a haverom, aki kitalálta, hogy alkotni kéne egy olyan tablettát, ami mindenfajta rákot meggyógyít. Még vállon is veregette saját magát, hogy mekkora zseni gondolat fogant meg benne....a részletekkel meg majd foglalkoznak a hülye tudósok, meg mérnökök, igaz?



"A szárazakksit nem tudom pontosan hogy áll, de az 1millió mérföldes akksi kész."

Persze, meg 2017-re minden sarkon lesz egy villámtöltő Budapesten, meg az Uber berendelt kb 5 éve 100 darab elektromos, robot Mercedest...tudod: hiszem, ha látom (minden rosszindulat nélkül, csak kezd már elegem lenni a "majd"-ból).



"A biznisz része meg... A Tesla folyamatosan gyárat épít mert nem tud annyit termelni ami elég lenne, a Fosvágen meg parkoltatta az autóit mert egy szoftvert nem tudott csinálni. Lehet ötödannyit költ fejlesztésre, de meg is ásta az sírját magának."

Húha...te amúgy utánajártál bárminek a témában, vagy csak ráütöttél a hasadra?

1. nem épít folyamatosan gyárat

2. még a jelenlegi gyártási kapacitást sem használják ki

3. pont, hogy eggyel több software volt a VW autóiban, mint kellett volna

4. nem ötödannyit, hanem ötször annyit, mint a Tesla, és még így is vastagon nyereséges, ellentétben a Teslával, aminek még egy nyeresegés fél éve sem volt

5. a sírásásról annyit, hogy köszönik szépen, továbbra is sokszor annyi autót értékesítenek, mint a Tesla, és a profitjuk is más dimenzió.

2021. jan. 14. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 78/87 Barbell Deadlift ***** válasza:
29%

"73/ Ki se ejtsétek ezt a nevet: VW ! A " Das Auto "a szolenükkel együtt.


Már megvonták tőlük ezt a szlogent,nem használhatják a csalásuk után.Miattuk van minden,ez az egész őrület, ami kialakult a CO-val az egész EU-ban,a rengeteg megszorítással,ahogy korábbi írásomban már utaltam rá.A csalásuk levét issza mindenki,ez nagyban hozzájárult az elektromos autók elterjedéséhez,mint egy kiút ebből az egészből."


Húha...ennek fuss neki újra. Próbálj utánajárni az egész dízelbotránynak, több forrásól, és még a végén rájössz pár turpisságra, amitől talán megváltozik a véleményed a volkswagenről.

2021. jan. 14. 02:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 79/87 Beviz Elek ***** válasza:

"Annyira más irányba vagy hogy az egyszerűen fájdalmas."

Ne haragudj, tényleg nem volt egyértelmű, arra gondoltam hogy annyira fogalmatlan vagy a témában hogy az hihetetlen, olyan mintha galambbal sakkoznék.


Az akkukapacitás-csökkenéses logikád az valami hihetetlen hogy mennyire más univerzumba vitt téged, próbáljuk újra:

Ha az akkumulátor kapacitása romlik, akkor kevesebb áramot vesz fel az autó. Tehát gyárilag felvett mondjuk 50kwh-t, de ez idővel lecsökken 45-re. A kábelen nem 50 kwh fog beszaladni, hanem csak 45, az autó fogyasztása (km-re vetített károsanyag kibocsátása) nem változik, egyszerűen kevesebb áramot vesz fel amivel kevesebb távot tud megtenni. A te autód károsanyagkibocsátása romlik ha csak félig tankolod meg? Nem, ugye?

Senki nem mondta hogy a hatótáv marad, a károsanyagkibocsátásról volt szó és az NEM változik az akku degradációja miatt (viszont javul az energiamix javulási miatt).


A Tesla nem épít folyamatosan gyárat? Shanghai, Berlin, Texas?


Tényleg annyira fogalmatlan vagy hogy fájdalmas neked érvelni, már az alapokkal sem vagy tisztában és nincs kedvem mindig ugyanazt Ádámtól és Évától elkezdeni.

2021. jan. 14. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 80/87 A kérdező kommentje:

78/ Na akkor nekifutok:

A vád csalás. Ilyen még egy vezető ellen sem indult az autóiparban,és ezt maga a braunschweig-i ügyészség jegyzi,tehát maguk a németek,akik azért itt szeretnének rendet tenni. /fejekben/


[link]


Nagy szégyen ez,akárki is csinálta.

2021. jan. 14. 18:37
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!