Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » AUDI 100 c4 2.5 TDI (AAT...

Norbert5698 kérdése:

AUDI 100 c4 2.5 TDI (AAT motorkód) Történt: Vezérműszíj elszakadt. Kérdés: Úgy van kialakítva a dugattyú, hogy tudott kárt csinálni a szelepekben vagy a gyártáskor erre gondolva úgy alakították, hogy ilyen esetben ne történjen semmi?

Figyelt kérdés

Köszönöm előre is a választ, ha esetleg valaki járt már így ezzel a motorral és megnyugtat, nekiállok kicserélni a vezérlést,

ellenkező esetben nemhiszem



#Audi #Audi 100 #AAT #Audi 100 c4
2021. jan. 12. 16:53
 1/4 Noren1989 ***** válasza:
Rànéztem, ami bemaràs van a dugattyúban, az csak a befecskendezett üzemanyag àramlàsàt irànyítja. Plusz a màsik, hogy nem így tervezik adugattyúkat.
2021. jan. 23. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nemigen van olyan motor manapság, aminél elfér egy benyitott szelep a dugattyú felett, főleg nem dízelnél, ahol kicsi a sűrítőtér. Gyártáskor nem szempont az elférés, inkább a jó és gazdaságos égés. Vagyis összefoglalva: szerintem történt kár.
2021. jan. 23. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Valószínű. Azok a szeleptányér kimarások amiket látni néhány dugattyún azok sem azért vannak, hogy egy szíjszakadást túléljen a motor, azokba ugyanúgy belever.
2021. jan. 24. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2021. jan. 25. 05:21

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!