Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.4 tsi motorokkal szerelt vw...

1.4 tsi motorokkal szerelt vw k mennyire jók ?

Figyelt kérdés

Egy golf 6 az alany 1.4 tsi 122lo

Vásárlásán gondolkozom mennyire megbízható mennyi a lánc csere ..stb minden érdekel ezzel kapcsolatban



2021. jan. 26. 14:59
 1/6 anonim ***** válasza:
93%
fú te nagyon
2021. jan. 26. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
65%

A 122 lóerős alapvetően rendben van. Még ha első generációs, akkor is.

Egyébként a második generációs 1.4-től már egyáltalán nem kell félni

2021. jan. 26. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Azért azok sem épp azok a 300.000 csak olajcserével motorok.
2021. jan. 26. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
A 122 lovas pedig kimondottan jó.
2021. jan. 26. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
ezek nagyon igénylik a törődést (leginkább olajcserét gyakran és jó olajjal), ha az megvolt akkor jó, ha nem akkor minden baja lesz. amúgy ha rendes gazdája volt akkor csak el kell vinni időnként kikokszoltatni meg cserélni a láncot amikor elkezd csörögni.
2021. jan. 26. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
93%

Kedves kérdező!


2016-ban vásároltam egy 2009-es GOLF VI-ot (1.4 TSI 122 LE) hat sebességes manuális váltóval amiben akkor 108.000 km volt. A vásárlást követően szinte azonnal lecseréltem benne az olajat, szűrőket és a vezérlést bár nem kompletten egy új szett került bele, hanem csak a láncfeszítő illetve a lánc lett lecserélve. Ezt utólag már bánom is, nem ajánlom senkinek ezt a megoldást, aki vezérlést cserél az kompletten egy vezérműlánc készletet vegyen. Jelenleg 182.000 km van az autóban és a napokban lesz rajta cserélve a teljes vezérlés (vezérműtengely-szögállító kerék, lánckerekek, láncfeszítő, lánc, tömítés stb). 5 éve van már nálam az auto immáron és 80.000 km-et tettem meg vele. Ez idő alatt a kopóalkatrészeken, illetve a kötelező szervizeken kívül (olaj, szűrők, gyertyák, fékbetétek) néhány izzót és a bal hátsó féknyerget leszámítva nem volt semmi rendkívüli, váratlan meghibásodás. Nálam még a kokszolódás sem jelentkezett. Amire érdemes odafigyelni, hogy az előírásoknak megfelelően időben, minőségi alkatrészekkel legyenek elvégezve a szervizek, karbantartások. Az árak nem annyira vészesek a vezérlést illetően de egy szíjashoz képest drága. Legjobb tudomásom szerint 150.000 km az a futásteljesítmény amit ezek még kockázat nélkül elvisznek (ami persze röhej ahhoz képest hogy lánchajtásról beszélünk). Elég nagy a szórás a vezérműlánc készletek között, érdemes a felső árkategóriából választani. Egy FEBI vagy egy INA készlet az Unixnál 300.000 Ft körül van, de ha van kedvezményed ebből ~50% még lejön így kb 150.000 Ft az anyag költsége. Ez a legjobb minőség amit kaphatsz a boltban de a legdrágább is. Ettől olcsóbb pl. a FAI ami szintén 50% kedvezménnyel 115.000 Ft körül van. Erre jön rá kb egy 50-60.000 Ft munkadíj, de ez attól függ ki csinálja.

2021. ápr. 16. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!