Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bosch vp44 Van egy opel...

Bosch vp44 Van egy opel vectra b 2.0 dti autom, amin szivosor tomites csere volt és lekellett venni a nyomocsoveket, azota nem indul, probaltuk legteleniteni a nyomocsoveknel, de ugysem indult. Valaki jart mar igy, vagy ötlet?

Figyelt kérdés
Bosch vp44

#nem indul #Bosch #Opel Vectra #adagoló #Levegős üzemanyag rendszer
2021. márc. 21. 23:20
 1/9 anonim ***** válasza:
Hogyan próbáltátok légteleníteni?
2021. márc. 22. 00:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Az lelégteleníti saját magát már.
2021. márc. 22. 05:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Próbáljátok meg behúzni egy másik autóval.

Én évekkel ezelőtt jártam úgy ugyanilyen autóval, hogy üzemanyagszűrő cseréje után nem indult. Próbáltuk bikázni, semmi. Egy szerelő mondta, hogy húzzuk be. Apám húzott kb. 500 métert, és végül beröffent.

2021. márc. 22. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Legteleniteni ugy probaltuk, higy porlasztócsúcsnal a nyomocsoveket megnyitottuk amig feljon a gázolaj aztan elzartuk es indítás, de ez sem jött be..

Annyi a jelenség, hogy egyes hengernel nyomja az uzemanyagot rendesen, többinél csak folyik.

Huzatni próbáltam nem jött be, es szerencsére nem ugrott el a vezérles sem.

2021. márc. 22. 09:24
 5/9 anonim ***** válasza:
A jóisten őrizzen meg ilyen motortól. Bocs, hogy nem tudok segíteni, de tényleg. Sok szerencsét hozzá.
2021. márc. 22. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Nem értem ha érdemben nem tudsz segíteni akkor miért írsz ilyet. Másrészt az auto motorjaval nem tudom mibajod..

Itt az adagolóról van szó es az üzemanyag ellátásról. Attól meg hogy az szar és valójában egy katasztrófa, nem a motor hibája szerintem. Ez a láncos motor normális használatnál elmegy 500ezret vagy akár többet bontatlanul. De köszi biztatást.

2021. márc. 22. 12:49
 7/9 anonim ***** válasza:

Sajnálom hogy nem tudok segíteni, de jókis cucc a vectra-b, szerintem a mai napig szép és egyedi a visszapillantó megoldása. A vp44 is nagy okosság volt a korában, műszaki embernek csemege.

El nem tudom kepzelni, hogyha tenyleg csak ennyi lett vele csinalva, akkor mitol nem megy ha eddig ment. Gondolom figyeltetek hogy kosz ne menjen a porlasztocsucsokhoz?

2021. márc. 22. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Persze, en se tudom elképzelni hogy ennyitol tönkre mehet, de van aki szerint kisulhet az elektronika a sok tekertetestol, vagy belül az adagoloval lett valami es nem tudja mar felepiteni a nyomast.

Őszintén szólva jó es korrekt szerelő hiányában vagyok igy nincs könnyű dolgom, vp44-hez meg alig értenek meg legtelenitese is nagyfalat.

Egyébként a helyzet a csucsoknal annyi, hogy amikor megnyitom es indotozunk csak az egyes hengernel nyomja ki az üzemanyagot mint az allat, többinél meg csak folyik. De meglatjuk mi lesz, sajnos azt nem sikerült idáig tisztázni, hogy egyaltalan behalt e az adagolo vagy sem. Kesz vicc sajnos.

2021. márc. 22. 22:16
 9/9 anonim ***** válasza:
Nincs jól légtelenítve. Résolajcső (ezt is megbontottátok) ha nem zár hermetikusan már attól nem indul. A 20 éves műanyag T idomok törnek, repednek, pattannak. Résolajcső + T idomokat kell hozzá venni. Méretre vágni, összerakni, és lehet is indítani. Az évenként elromló adagoló mesét ne hidd el senkinek!
2021. ápr. 17. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!