Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Váltó felújítás, vagy inkább...

Váltó felújítás, vagy inkább komplett csere?

Figyelt kérdés
Van egy 2002-es skoda fabiam, az egyest álló helyzetben csomószor nem veszi be (nem recseg, csak nem ugrik be, félúton megakad), kettesbe felváltani oké, de hármasból kettesbe megint olyan hogy megszorul és ha egy bizonyos sebesség alá érek akkor lehet belökni, vagy dupla kuplungos gázfröccsel beveszi ha épp ügyes vagyok (nem recseg itt sem), álló helyzetben meg kuplung be kuplung ki kuplung be és úgy 1-es, és akkor beveszi. Na most én kétlem hogy ez normális lenne, nem is maga a váltó a rossz szerintem, hanem a szinkrongyűrűk, de érdemes csak azzal bajlódni? Vagy érdemes lenne a komplett váltót cserélni? És látok hirdetéseket, hogy "váltó" és 30-50 ezer forintok, de ezt elég lenne megvenni, vagy vannak még egyéb alkatrészek is amit meg kellene venni hozzá? (kulissza stb...)

2021. márc. 31. 19:10
1 2
 11/12 A kérdező kommentje:
lehet a #2-nek lesz igaza, es a kuplung lesz a gond, felhivtam egy embert aki ilyennel foglalkozik, es o javasolta hogy a kuplungot nezessem at, mert tipikusan also fokozatban produkal ilyesmiket, a felsobbekben nem jelentkezik
2021. ápr. 1. 09:13
 12/12 anonim ***** válasza:
talicskában csak szexelni szoktunk
2021. ápr. 1. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!