Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen komolyabb és költségese...

Milyen komolyabb és költségesebb meghibásodásai lehetnek egy 1.6 CR-TDI nek? körülbelül mennyire megbízhatóak és mennyibe kerül a fenntartása?

Figyelt kérdés
A válaszokat előre is köszönöm.

#Skoda Octavia II #CR-TDI #1.6 CR-TDI #2.0 CR-TDI
2021. máj. 12. 07:04
 1/8 anonim ***** válasza:
0%
Széria elején a porlasztók szerettem elmenni szarni, azt nem tudom, hogy utána is volt-e ilyen, egyébként jó motorok
2021. máj. 12. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
0%
Megbizhato konstrukcio. Nagyon bajuk nem szokott lenni.
2021. máj. 12. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
0%

Jó motorok, a szokásos nagyobb összegű, de hosszabb élettartamú kopó alkatrészekre lehet számítani.

Kettőstömegű valahol 200k körül, turbó 250k körül, esetleg EGR, 200k körül és hasonlók.

De ezek teljesen normális, természetes elhasználódás.

2021. máj. 12. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
0%

3as

Persze, teljesen normális a kettőstömegű meghibásodása egy olyan autónál, amiben nincs is kettőstömegű, csak hagyományos lendkerék.

Amúgy befecskendezők tönkremennek könnyen, de nem vészes összeg. EGR szelep mindegyiken meghal 200-250 ezer km után. A DPF (részecskeszegész sokáig bírja.

2021. máj. 12. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
#3 igen, normál elhasználódás, és valahogy mindig poooont akkor hozzák be és adják el előtte (magyarhonban is, az itthoniakat), mielőtt tönkremennek, 300 ezer km környékén, vagy 4-500 ezerről visszatekerve 180 ezerre...
2021. máj. 12. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

"Persze, teljesen normális a kettőstömegű meghibásodása egy olyan autónál, amiben nincs is kettőstömegű, csak hagyományos lendkerék."

Pontosítsunk: van ilyen is, olyan is, még ugyanarra a motorkódra is! Alvázszám alapján kiderül.

2 héttel ezelőtti történet: CAYB motorkódú Ibizában nem volt kettőstömegű, míg ugyanezen motorkódú Golf-ban volt. (privátban akár alvázszámot is átküldöm, ha szeretnéd leellenőrizni).

2021. máj. 12. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

#4: Kivéve amikor van benne...


#5: Nem kötelező ellenőrizhetetlen előéletű autót venni, még kintről sem. Az szerintem már nem a kocsi hibája, ha harmadára van visszatekerve az óra, az új tulaj, meg azt hiszi a nagyobb kopó alkatrészek még bőven időn belül vannak, közben meg már esedékes a csere még kellő odafigyelés mellett is. Mondjuk ez már pont független a TDI-től, igaz a benzines japánra is.

2021. máj. 12. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

ma 07:43


“Amúgy befecskendezők tönkremennek könnyen, de nem vészes összeg.“


Míg egy PD elemet 5-60 ezer ftig javítanak hibafajsúlytól függően, számoljunk 4el drasztikusan. Az 240 ezer. +60ért beszerelik neked. Ez akárhogy is nézem 300 plafon. Ellentétben a CR-el, ami 400-600 ezerre is rúghat. Dupla annyi mint a PD javítása. Tényleg nem vészes összeg. :)


Ha hülye vagy minek kommentelsz? Tán fideszes is vagy mellé? Mert akkor te egy igazi főnyeremény vagy barátom…

2021. máj. 12. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!