Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sok ez a rozsda egy autó alján ?

Sok ez a rozsda egy autó alján ?

Figyelt kérdés

A típust direkt nem mondom meg, 2014-es gyártás. 14 és 17 között Németországban futott emiatt látható a bölcsőn, lengőkaron, futóművön felületi rozsda.

Kérdés, hogy ez sok-e ? Műszakin, vétel előtti átvizsgáláson, olajcserén eddig nem szóltak. Kasztnin egyébként semmi korrózió nincs, küszöb alatt sem, tehát minden más oké, kivéve ezeket a "fekete alkatrészeket".



2021. máj. 27. 13:35
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
2021. máj. 27. 13:36
 2/11 anonim ***** válasza:
84%
Ez még bőven jó, de érdemes ezen a szinten lekezeltetni alvázvédővel. Ezt te is megcsinálhatod otthon, de nem éppen hálás feladat. El kell csiszolni, vagy csak fogkefézni azt a kevés rozsdakezdeményt és alvázvédővel és ecsettel lekezelni, ahol szükséges.
2021. máj. 27. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
58%
Nem sok, de érdemes letisztítani, rozsdaátalakítóval és alvázvédővel lefújni
2021. máj. 27. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
rendben, köszi rajta leszek a jövőben
2021. máj. 27. 13:45
 5/11 anonim ***** válasza:
81%

A lengőkarokat még mindig nem felületkezelik, mivel egyrészt cserealkatrészek, másrészt vagy 3-5mm az anyagvastagságuk.

Ha az 1mm-t el nem érő kaszni rozsdásodik, avval kell foglalkozni.

De láttam már olyat is, hogy előbb szétrohadt egy folyton alvázvédőzött kaszni, mint egy olyan, amivel nem foglalkoztak.

Küszöb alatti lukakat is befújták, nem tudott kipárologni, lemez elrohadt.

2021. máj. 27. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Értem, én úgy gondolom, hogy ez csak felületi rozsda. Igazából azért linkeltem a képeket, hogy ez belefér-e. Ha nem muszáj nem akarok rá 100 ezret költeni alvázvédő miatt.
2021. máj. 27. 14:06
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

7 éves autókon ilyesmi már előfordulhat. Nem vészes. Ha hosszú távon az autó megtartása a cél, akkor érdemesebb most kezdeni vele valamit, mint akkor amikor már komolyabb a gond. Ez teljesen felületi. Lengőkarok annyira nem is érdekesek, mert egyszűen cserélhetőek, ha arról van szó. Padlólemez, hossztartók ne rohadjanak az a lényeg.

Műszaki vizsgán ez még messze nem bukó tétel. Sok évet elmegy még így.

Azt írtad nem írod le milyen típus. Ebből arra gondolok, hogy egy Mazda lehet, azokat szokták fikázni ilyen szempontból.

2021. máj. 27. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Ez még nem vészes, de érdemes lenne foglalkozni vele. Előttem is írták már de én is írom hogy drótkefével valamennyire lesikálod a rozsdát amennyire lehet, aztán rozsdaátalakító ha az megszáradt akkor alvázvédővel leecseteled legalább azokat a részeket ahol megjelent a rozsda. Aztán ha úgy lesz rá kereted akkor csináltass rá egy teljes alvázvédőzést, és akkor az autód évekig ki fog szolgálni ha vigyázol rá.
2021. máj. 27. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

óóóóóóóóóóóóó elmegy az ott fiacskám

na ha hossző táévra tervezel vele akkor le kő csiszolni jól megpolirozni majd keményen berücsizni alvázát üregit mindenkit nekije.

az 5-6 évet véd szevasz

2021. máj. 27. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Nekem is olyan japánosnak tűnik :)


De ez még semmiség.

2021. máj. 27. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!