Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW F10 535D vélemények?

Norbi658441 kérdése:

BMW F10 535D vélemények?

Figyelt kérdés
Egy számomra új BMW vásárlás előtt állok és tapasztaltabb emberek véleményét keresem. Mi a tapasztalat a típussal, 1 turbós 190Kw vagy inkább a 2turbós változat ami 230Kw? Jelenleg egy 2011es e90-es 320i-t vezetek de valami többre ill. érdekesebbre vágyom és ezeket találtam ár- érték arányban a legmegfelelőbbnek viszont semmi tapasztalatom az N57D30-as motorkóddal szerelt bmw-kről. Most is évente jó pár száz ezer forint rámegy az autóra de akkor inkább költök olyanra ami meg is tud már indulni picinkót viszont a több milliós szervizeket szeretném elkerülni mivel most voltak cserélve a porlasztóim 120e kilométernél fél millió forintér amire azér húztam picit a számszélét.

#BMW #N47D30
2021. jún. 11. 00:04
 1/10 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
100%
Unpopular opinion: Ha már fél misiért cseréltél porlasztókat akkor használd ezt az autót.
2021. jún. 11. 01:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Van ilyen chip tuningolás. Esetleg elvihetnéd oda hogy állítsanak rajta
2021. jún. 11. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Szerintem az E90-nel sincs semmi baj. De ha te nagyobbra vágysz, akkor vegyél valami nagyobbat.
2021. jún. 11. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 Morzsi007 ***** válasza:
320i-ben van porlasztó?
2021. jún. 11. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
HA ennyit kell rákölteni és ennyira szar, akkor miért pont olyat akarsz venni.
2021. jún. 11. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Az F10 már egy kicsit modernebb BMW, kívül-belül - ennek minden előnyével és hátrányával. A kormányzás kevésbé élvezetes, a beltér minősége - szerintem - romlott, cserébe tudja azokat a funkciókat amik egy E90-ből sokszor nagyon hiányoznak (bluetooth, későbbi F10 modellek esetén fejlettebb iDrive, stb).


Maga a motor nem annyira félelmetes, nekem X5 40d-ben van a két turbós változata már 5 éve, épp most adjuk el. Turbócsere nálunk befigyelt, ott bizony hét számjegyű lett volna a vége a Wallisnál, szerencsére egy jó barátom BMW szerelő, én is hobbi szinten szerelek, úgyhogy megoldottuk olcsóbban, így is elég mélyen zsebbe kellett nyúlni (170e km volt akkor az autóban).

Ezen kívül stabil.

Nyilván nekem a nagyobb-nehezebb X5 kasztniban van, de így is elmondhatom: itthon felesleges a 40d, a 30d (1 turbós) is már annyira jól megy, mint kevés autó a forgalomban, 150-nél gyorsabban meg úgysem érdemes menni sehol - ott ütközik ki főleg a 30d/40d közti különbség, a német autobahnon jól jön, máshol majdnem mindegy.


Önmagában az F10 egy drágább fenntartású autó, ahogy az N57D30 is drágább fenntartású motor, mint ami most van neked (bár nem tudom milyen 320i ez, hogy porlasztó van benne...).

2021. jún. 11. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
A két turbós 3000res dízel istenkirály, megéri kipróbálni.
2021. jún. 11. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Porlasztó helyett valószínűleg injektort szerettem volna írni, elnézést. Köszönöm az eddigi válaszokat lényegében választ is kaptam a kérdésre, chip tuning nem sokat érte turbó hiányában úgy néztem 170 lóerőből olyan 200at lehetne csinálni ami még olyan egészséges is lenne. Mindenképp be kell ülnöm egy f10-be és kipróbálni az nélkül nem veszek csak úgy autót csak tudni szerettem volna milyen veszélyekkel járna egy 3literes dízel BMW motor.
2021. jún. 13. 12:16
 9/10 anonim ***** válasza:

"milyen veszélyekkel járna egy 3literes dízel BMW motor."

Semmilyen. Sőt, az újabb BMW-kbe ez az egyetlen értelmes, megbízható, és kellően erős motor.

2021. jún. 13. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Szeret lecsapágyasodni, a ritka olajcserék(gyári előírás 30.000...), az f10-nek sok a baja, de viszonylag modern és korszerű forma, de bele lehet nyúlni és sok a meghibásodás.
2021. jún. 16. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!