Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a minőségesebb diesel...

Melyik a minőségesebb diesel Magyarországon? OMV vagy a Shell? Vagy azt is a MOL szállítja mind a két cégnek? A "mezei" üzemanyag érdekel,nem a prémium.

Figyelt kérdés
2021. jún. 11. 07:24
 1/7 anonim ***** válasza:
44%
Felejtsd már el ezt a baromságot !!
2021. jún. 11. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
22%

Nincs érdemi különbség.


Amúgy nem unod még ezeket a minőségeses kérdéseket?

2021. jún. 11. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 D. Brasco ***** válasza:
49%
Milyen valaszt szeretnel?Mit irjak,melyik a minőségesebb?!Hátha akkor mar befejeznéd ezeknek az ostoba "minóségesebb" kerdeseknek a kiírását
2021. jún. 11. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
33%
OMW-t tankolok, mert belémbeszélték , hogy az jó, meg van supershop kártyám ami sparos és Anya mindig mondja, hogy adjam oda ha fizetek vagy ha nem adom mérgesen néz és olyankor félek, szóval én OMW-hez megyek, egyrészt a diktatúra miatt amiben élek másrészt meg mondta két ismerős, hogy oda menjek ha dízelem lesz, lett. Egyszer koppon volt az üzemanyag, Shell volt útban, mondom tankolok, Anyától megértem bocsánatot kérni, erre még mindig emlékszem, mert mondta, pont utána mondta, hogy pont nem csinált mákos palacsintát. :((
2021. jún. 11. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Ha egy töltőállomás értelmes szállítási költségekkel akarja alacsonyan tartani az árakat (ami önérdeke, ha versenyképes akar maradni), akkor vagy a schwechati finomítóból (OMV), a pozsonyiból (Slovnaft/MOL) vagy a dunai finomítóból (MOL) tud vásárolni dieselt. Különbség azért nincsen, mert mind ugyanazt az orosz Ural-i kőolajat dolgozza fel, nem tud a MOL más molekulákat kivenni belőle, mint az OMV. Van még Szerbiában a NIS-nek egy kis finomítója, de az csak a belpiaci kereslet kielégítésére elég, nem nagyon exportálnak, a horvát finomítók már messze vannak, ahogy a lengyel, román, német és olasz finomítók is - persze elképzelhető éppen, hogy mondjuk Velencéből vagy Karlsruhéből ide tévedjen egy-egy kisebb tartályhajónyi készlet (ez mondjuk azért problémás, mert nem vagyunk tengeren összekötve, de mondjuk hívjuk vasúti szerelvénynek), ha mondjuk megugrik a kereslet vagy valami logisztikai okokból onnan kell hozni (pl. leállás/karbantartás van a helyi finomítókban), de nem ez a jellemző. Ha nem elég a helyi készlet akkor inkább Oroszországból importálnak, a Barátság kőolajvezeték egy része ugyanis termékvezetékké van átalakítva, de abból reménykedj, hogy inkább nem kapsz dieselt, mert tele van korrózióval és a nagyon kis méretű (1-2 mikronos) fémforgácsot és rozsdát amit lemos a vezeték faláról az áramlás nem nagyon tudja kiszűrni semmi, tönkreteszi a befecskendezőket (ráadásul az ipar az ilyen kis méretű szennyezők jelenlétét egyelőre nem is méri, szóval ezt hivatalosan elismerni sem tudja senki).
2021. jún. 11. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
49%
Én az OMV-re esküszöm, több tucat autó után. És nem tudom, nem is érdekel, ki honnan veszi a kőolajat, mert teljesen lényegtelen, de mint üzemanyag, az OMV jelentősen jobb.
2021. jún. 11. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Shell.
2022. márc. 18. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!