Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lesz a jövőben a veteránaut...

Mi lesz a jövőben a veteránautókkal, a motorkerékpárokkal meg a sportautókkal, ha már mindenhol elektromos autók lesznek?

Figyelt kérdés
A motrok meg a sportautók jó hang nélkül nem is jók. Illetve mi lesz pl. a házi Ladarallyautókkal, meg az ilyen járgányokkal? A traktorokkal?

2021. júl. 2. 02:22
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
53%
Sok lepontozós proli kifejthet nyugodtan ellenvéleményt is :D
2021. júl. 2. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:
70%
13-as vagyok; nem tudom, mi váltotta ki ezt a fene nagy lepontozást... Semmi olyat nem írtam, ami haszontalan lenne.
2021. júl. 2. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 anonim ***** válasza:
69%

6-os válaszoló vagyok.

Köszi hogy le pontoztátok a véleményemet igazán rendesek vagytok! Semmi baj!

2021. júl. 2. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 anonim ***** válasza:
79%

ötven év, meg száz év, persze...

2035-től a VW konszern nem gyárt belső égésű motoros autókat. Pontosabban most úgy gondolják, hogy 2035-től, de lehet hogy hamarabb befejezik. Az Audi már 2025-től nem hoz forgalomba tisztán belsőégésű meghajtású modelleket, valamilyen hibrid technika mindegyikben lesz. És ugye meg jött az első fecske, a Dacia fapados elektromos guruló bádogesernyője. Ha a belépőszintet több gyártó is megcélozza, robbanásszerű növekedés várható.


A veterán (nem a házikendács jóazúgy taligák), a valóban minősített veterán autók korlátlan ideig létezhetnek, mivel csak a gyártásuk idejében létező előírásoknak kell megfelelniük. Ha esetleg egy eredeti T-Ford tulajdonosa valaki, akkor közlekedhet vele az egykörös kétkerékfékkel, elektromos irányjelző és féklámpa nélkül, mert új korában sem kellett rá.

2021. júl. 2. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 veterán vas ***** válasza:

#19!


Az igaz, hogy ma már egyre kevesebb ex NDK-s kétütemű (Trabant, Wartburg, Barkas) de a forgalomban levők közül még mindig több közlekedik a hagyományos három betű-három szám típusú rendszámmal, mint veterán minősítéssel.

Szóval nem kötelező az OT rendszám.

2021. júl. 2. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:
100%

24:

Az, hogy 2025-35-ig lesznék a mai autók (egy része) gyártásban, az egy dolog. De kell jópár év, mire ezek kiöregednek. Szóval, az 50 év (mától számítva) nem túlzó. Remélem.

2021. júl. 2. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 anonim ***** válasza:
46%
Attól hogy Európában nem fognak forgalmazni tisztán belsőégésű motorral szerelt tragacsot polcwágenék, nem jelenti azt, hogy nem fognak Ázsiában se, Dél-Amerikában se, Afrikában se, Ausztráliában se. A sok húgyagyú beveszi a hype-ot tokkal vonóval.
2021. júl. 2. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:

Nem is kell Afrikáig menni. Abban az Amerikában, ahol ilyenekre élvez az átlag redneck, fogják-e korlátozni valaha is?

[link]

Ugyan már....

Vagy az olajnagyhatalom Oroszországban?

Vagy a csöves Ukrajnában, ami ráadásul itt van a szomszédban?

2021. júl. 2. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Azért izgultam főleg csak amit a #24-es írt. Meg, hogy nem lesz elég üzemanyag, vagy nagyon drága lesz. De a mában kell élni!

2021. júl. 5. 00:04
 30/30 A kérdező kommentje:

#16-os

Győrben motroknak is mondják.

2021. júl. 5. 00:05
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!