Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért buktat meg azért az...

Miért buktat meg azért az NKH, mert piros a rugó? Hogy lehet egy hatóság ennyire merev?

Figyelt kérdés
Bezzeg ugyanaz a rugó jó, ha már fekete. Eszem megáll.

2021. aug. 28. 23:37
 1/10 anonim válasza:
52%
Festékszóró val fújd át feketére.
2021. aug. 28. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Ez oké, de maga az elv, hogy pirosan nem jó, feketén igen. Micsoda rugalmatlanság ez a hatóság részéről.
2021. aug. 29. 00:06
 3/10 anonim ***** válasza:
58%

"Rá kell fújni a TÜV-papírt" (c) Becsületesnepper:

[link]

2021. aug. 29. 01:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
21%

Legjobb tudomásom szerint, de valaki javítson ki, ha tévedek, Magyarországon a gyári, vagy gyárival megegyező rugók kizárólag fekete színben kerülhetnek forgalomba. Ha színes a rugó (mármint újonnan, nem pedig felhasználó által átfújt), akkor az nem gyári. Talán máshol mások a szabályok, vagy nem tudom, de a lényeg az az, hogy emiatt Magyarországon nem fogadják el a színes rugókat papír nélkül. Akkor sem, ha gyári rugó utólag lefestve. Szín = rossz.


Lehet itt hisztizni, hogy "túl merevek", de minden szabály létezésének oka van. Az, hogy te nem értesz egyet a szabállyal, az nem azt jelenti, hogy a szabály értelmetlen hülyeség. Mivel Magyarországon a gyári rugók feketék, ezért a színes rugó a tuningjóska hülyegyerekek ismérve. Őket pedig nagyon is jól teszik, hogy kiszűrik az utakról. Nincs rájuk szükségünk.

2021. aug. 29. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
64%

Én inkább ott látom a problémát, hogy míg a szakadt fehér furgonok, amelyek minden gázadásnál fekete füstöt okádnak, a kipufogódob fel van drótozva, az egész kasztni rohad, azokat az NKH magasról leszarja, viszont amint meglátnak egy igényesen feltuningolt, akár még a gyárinál is biztonságosabb autót (nagyobb fékek, jobb futómű), egyből lecsapnak rájuk. És miért? Irigységből.


Azzal egyetértek, amikor a sufnituning, értelmetlenül leültetett, már-már szikrát húzó autókat kiszedik és megbüntetik. De ugyanezt szeretném látni, amikor a fehér furgonos vagy a füstöt húzó cigándízelt kiszedik. Ja, hogy azt nem merik?...

2021. aug. 29. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
79%

#5 "azokat az NKH magasról leszarja"

Hát mondjuk mert azok nem járnak NKH-nál. Nem az NKH dolga őket kiszedni a forgalomból, hanem a rendőröké. A műszaki vizsgát meg nyilván "okosba" oldják meg bivalybasznádon a karcsinál és hogy ez még a mai napig lehetséges, az szintén nem az NKH hibája.


"És miért? Irigységből."

Jaj hagyjuk már ezt az "irigység" hülyeséget, olyan gyerekes. Talán azért szedik ki őket forgalomból, mert nincsen lepapírozva. Alapvetően lehet egy autó biztonságosabb a gyárinál, ebben igazad van. A baj csak az, hogy akik tuningolják az autót, azoknak a 99%-a a lehető legocsmányabb módon van összetákolva, tehát a tuningok 99%-a biztonsági szempontból kifogásolható. A maradék 1% pedig mivel normálisan csinálja a tuningolást, ezért nem okoz nekik gondot az sem, hogy lepapíroztassák a dolgokat, a papírral márpedig meg fog elégedni a rendőr is, az NKH is, bármelyik vizsgaállomás is. Szóval a hibát ne a rendszerben keressük már. Korábban leírtam, hogy a szabályok létezésének oka van. Ebben az esetben a szabályok a szarjancsik miatt léteznek. Ha nem lennének szarjancsik, nem lennének ilyen szabályok. Szóval a szarjancsikat hibáztasd inkább.

2021. aug. 29. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
57%

Írhattam volna a műszaki állomást, a rendőrséget is. Egyébként amikor kitelepülnek az NKH-sok (elég gyakran látom őket), akkor sem törődnek fehér furgonokkal, se a cigányokkal. Kerülik a balhét velük.


Nem a rendszerben keresem a hibát. Hanem valahol a rendszer és a szarjancsik között. A rendszer részéről ott a hiba, hogy irreálisan drága és túlszabályzott a tuningolás. Tőlünk nyugatra sokkal, de sokkal egyszerűbb mindez. A másikban valóban igazad van, de ezt én is említettem korábban. Amikor szikrázik a kasztni, mert úgy le van ültetve, amikor 120dB-el üvölt a kipufogó 3000-es fordulaton. Amikor a gyáritól dupla olyan erősre húzzák a motort, de a futómű és a fék gyári marad, na ott van a gond.

2021. aug. 29. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Mert megtehetik.
2021. aug. 29. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nem értem. Bemutattad a műbizonylatot, és ennek ellenére megbuktattak mert piros?
2021. aug. 29. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Mert nem NKH bázisra kell vinni.

Amúgy legolcsóbb festékspray aztán mehet is vissza.

2021. aug. 29. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!