Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen nyomvonalon jön létre...

Milyen nyomvonalon jön létre az M8-M44 összekapcsolása?

Figyelt kérdés
Van erről végleges link, ami megtekinthető?
2021. aug. 29. 20:01
 1/7 anonim ***** válasza:
2021. aug. 29. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Itt szépen fel van sorolva az M71-től Dunaújvárosig az összes érintett település, onnantól nincs nagy választék Kecskemét felé:


[link]

2021. szept. 4. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Még térkép is van hozzá:

[link]

2021. szept. 4. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
54%

M8, autóút, 110 és nincs is több kérdésem. Ez az egész úgy hülyeség, ahogy van...


Ennek 2x2 sávos, leállósávval ellátott autópályának kellene lennie a napjaink megnövekedett forgalmára való tekintettel. A meglévőket pedig a fővároshoz közelebb eső szakaszokon 3 sávosítani kellene.


És akkor mi mondjunk erre köszönetet hogy valamit kapunk ami nem 1x1 sáv mint az M80-as lesz.


Adunk is valamit, látszata is van, a pénzt meg kilopjuk belőle. Jah és az embereket is hülyének nézzük a változatosság kedvéért.


Véletlenül sem élhetővé tenni valamit és egyszer megcsinálni normálisan. Ezeknek az autóutaknak a nyomvonala úgy van megtervezve hogy később még sebességemelésre is alkalmatlan legyen a kanyarok végett.

2021. szept. 5. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
#4 Szerintem nem hülyeség. Ha a 130 meg van engedve mindenki annál gyorsabban megy, a többi pedig megy a kamionok között és ha esetleg előzne, akkor elkezdik levillogni és letolni. Igen ez autóút és nem versenypálya.
2021. szept. 5. 17:57
 6/7 anonim ***** válasza:
54%

#5 ezt olyan szokta mondani aki keveset vezet de gyorsforgalmi úton biztos. Megint a sebességet fogod meg holott nincs leállósáv ami már megint egy fokozott baleseti forrás. Lassabban kell menni ezáltal lassabban bonyolítja le az adott út a forgalmat.


Tehát csinálunk egy utat nagy sebességre ami valójában mégsem sebesség biztos. És ez nem a versenyzésről szól csupán élhető utakat kellene csinálni.


Aki nem akar haladni az a főúton fog maradni, aki pedig igen az fel fog menni rá és ezen sem fognak 140 alatt menni legfeljebb annyi változás lesz hogy aki 160-nal kicsit visszavesz. A kamion is annyival fog menni ahol letilt neki 90 körül. Röviden ennyi.


Ha feljavítanák a főútvonal-hálózatot akkor talán a szerencsétlen akit elvileg levillognak nem kényszerülne arra hogy felmenjen rá.

2021. szept. 5. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
1.5 millió km van mögöttem. Ausztriából ingázom.
2021. szept. 6. 13:45

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!