Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kuplung csere, kinyomócsapágy...

HungarianKiwi kérdése:

Kuplung csere, kinyomócsapágy valamint felső munkahenger csere után nem emel ki a kuplung, miért?

Figyelt kérdés

Az alany egy 2002-es 2.2 dci renault laguna.

Kuplungot cseréltünk kinyomó csapággyal és felső munkahengerrel együtt.

Nem emel ki a kuplung, folyamatosan forgatja a váltót, beindítva nem veszi a sebességet, csak daráló hangot ad ki, amikor sebességbe tennem.

Csak leallitott motornál lehet a sebessegeket kapcsolni.

Amennyiben egyesben indítom be az autot, megindul magától az autó, de sebessegbol kivenni csak akkor tudom, ha leallitom az autót.

Nem levegős a rendszer.

Valakinek esetleg valami ötlet?

Előre is nagyon köszönöm!



2021. szept. 8. 10:30
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Biztos, hogy nem levegős? Annál nem nehéz elrontani, amilyen ócska hulladék a légtelenitő csap. Más lehetőség nem nagyon van.
2021. szept. 8. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Sajnos nem, egyetlen egy apró méretű légbuborékot se látok.
2021. szept. 8. 10:39
 3/14 anonim ***** válasza:
Mivel, hogyan légtelenítetted? Ahhoz a legjobb egy vákuumos légtelenítő.
2021. szept. 8. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
#1 vagyok: kuplungot légteleníteni nem olyan egyszerű, mint féket. Gondolom rugdostátok a pedált, nem hagytátok rendesen lefolybi az olajat, stb. Tele van még levegővel.
2021. szept. 8. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
A legtelenitő csonkra szilikon gumit húztam, utána elkezdtük nyomkodni a pedált, majd néhány nyomkodás után benyomva tartottam a pedált és ekkor lett fokozatosan kioldva a legtelenitő csavar, amikor láttam, hogy elkezdett az olaj folyni a szilikon csőben, akkor lezartam. Ezt jo néhányszor megismeteltuk.
2021. szept. 8. 11:28
 6/14 A kérdező kommentje:
*lezárás előtt még kb 10mp-ig vártam hátha jön még ki belőle olaj, majd csak utána zártuk le.
2021. szept. 8. 11:31
 7/14 anonim ***** válasza:

Ha nem levegősödnek, egy idő után ezek légtelenítik magukat is.

Opelnál volt ilyenem, eleinte nem tudtam berakni sebességbe, majd elkezdtem játszani avval, hogy 1-esnél kuplung benyom, féket tapostam, majd beindítom.

Le akart fulladni, minden baja volt, de idő után jó lett.

Valószínű az lehetett, nagyon "szőrös" volt még a kuplungtárcsa, mivel új, és be kellett valamennyire kopnia.

Illetve remélhetőleg jó szerkezetet adtak, mert olyan is volt, hogy a rugók mások voltak, és nem emelt ki eléggé. :(

2021. szept. 8. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

Gyári kuplung szettet vettem hozzá, cikkszáma is stimmel.

Próbáltam ugyan ezt, mint amit leírtál, de továbbra sem akarja az igazságot.

Most felbakoltuk, betettuk egysesbe kuplungot benyomtuk megforgattuk a kereket, így nem hajtotta a váltót, de amint beinditjuk egyből a váltót is hajtja benyomott kuplunggal 💩💩

Teljesen tanácstalan vagyok...

2021. szept. 8. 13:05
 9/14 krwkco ***** válasza:

És milyen a kuplungpedál érzet?

Mekkora az erőszükséglet? Érezni lehet-e az erőnövekedést, ahogy a kinyomócsapágy elkezdi nyomni a lamellákat (más autóval összehasonlítva)? Milyen mélyen van ez a pont? stb.

2021. szept. 8. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

Különösebb eltérést nem érzek, olyan mint, amilyen volt (amikor még jó volt)

Könnyű a kuplungot benyomni,regen is ilyen volt. Benyomva kb félúton érzem hogy ici picikét nehezebb nyomni

2021. szept. 8. 13:52
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!