Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tiszteletem! Common rail-es...

Honda130 kérdése:

Tiszteletem! Common rail-es porlasztót hogy újítják?Itt mágnesszelep nyit.Ezt is kell állítani?Ha csak a porlasztócsúccsal van gond, akkor azt lehet fullos gép nélkül? Szórásképet tudok nézni.Köszi,ha bárki felém intéz emberséges választ!

Figyelt kérdés

#common rail #Dizel porlasztó javítás #Porlasztó beállítás #injektor szétszerelés #Porlasztó javítás kis műhelyben
2021. nov. 16. 09:10
 1/9 A kérdező kommentje:
Kérlek, ne értsd félre a kérdésem! Nem megbuherálni szeretném a kocsim porlasztóit, hanem nagyon érdekel, hogy jevítanak egy porlasztót. Nem az érdekel, hogy kihez kell vinnem, mert tudom hová kell. De negyon érdekel a téma és ha valamit nem tudok, akkor az nagyon zavar.
2021. nov. 16. 09:13
 2/9 anonim ***** válasza:

Porlasztó diagnosztika nem kisműhelyes, szemmel megállapítós folyamat.


https://www.youtube.com/watch?v=Ff2SsJTGZsI&t=314s

2021. nov. 16. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Azt elkell küldeni és kapsz helyette gyári felujitottat , ami pont olyan minőségű mint az új.

Ezt te otthon nem tudod beállitani, de még az is lehet hogy szét szedni sem.

2021. nov. 16. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Igazából sejtettem, hogy az első választ pont hasonló lesz. :) Azért köszönöm!

Jó sok dolog nem kisműhelyes munka. A motor generál sem, a kuplungozás sem, a futómű és fék felújítás sem, meg a láncos vezérlés csere sem. Mert ugye, mindenhez kell valami pont oda való szerszám, szaktudás, emelő és még sorolhatnám, hogy mi egyéb. Nekem sok mindenem van, mert szerelő vagyok. Még porlasztó beszabályozó eszközöm is.

Most viszont nem az a kérés, hogy küldjetek el porlasztós szakihoz, mert ez nyilván meg fog történni, ha eljön az ideje. Itt a kérdés más. Ha valaki tudja hogy megy ez, akkor elmondaná-e nekem? Nem kívánok sem profitálni belőle, sem elvenni a vállalkozása hasznát. Pusztán tudni szeretném, hogy mi az a felújítás, mert a szakmában jó sok dologra rámondják, hogy felújítva. Sokkal nagyobb bizalommal adnám át egy szakműhelynek a porlasztóimat, ha nem lenne ekkora titkolózás és tudnám, hogy a porlasztó felújítás mi is pontosan az én esetemben?

Szóval? Tudjuk, vagy nem tudjuk hogy megy ez? :)

2021. nov. 16. 20:20
 5/9 anonim ***** válasza:

#4


Minek linkeltem a 2-es válaszban szerinted a videót, amiben egy profi cég vezetője elmonda, és bemutatja a diagnosztika folyamatát?


Abban elmondja, hogy bizonyos porlasztók diagnosztika alapján szétszedhetőek, és javíthatóak. Gyári folyamateljárások alapján.


A gyári javítási eljárásokra meg szerelőként tudhatnád, hogy az előírt eszközökön kívül milliós havi díjas tudásbázisra kell előfizetned, ha egyáltalán megfelelsz a kritériumoknak. Azokban lépésről lépésre megadják a szerelési útmutatókat, robbantott ábrákkal, tökkel-vonóval. Egy motroszereléshez szükséges meghúzási nyomatékokat is ilyenekből tudjátok.


Ezután aki ezt teljesíti, az garanciát vállal a javított alkatrészre. Nem csak rámondják, hogy javítva. És ezek nem szóbeli "garanciák".

2021. nov. 16. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

"Szóval? Tudjuk, vagy nem tudjuk hogy megy ez? :)"


Akinek megvan hozzá a hozzáférése, tudja. És üzleti titok.

2021. nov. 16. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Rendben. Néztem egyébként a videót is. Elviszem felújíttatni, aztán kész. Nem szarozok vele.
2021. nov. 16. 20:56
 8/9 anonim ***** válasza:

#7


A dízelek drága pontjai amúgy a porlasztók, és a magasnyomású pumpa. Meg a magas nyomás velejárói az üzemanyagrendszerben. Ezek költséges javítások, és bele kell számolni az 5 literes átlagfogyasztásba. De ezt szerelőként valószínűleg tudod. Ezért adják el a dízeleket "jó áron" 200ezer kilométer környékén, akik nem akarnak zsebbe nyúlni.


Sok sikert, nem lesz olcsó, de utána nem kell jódarabig erre költened. Használt dízelek nagyon kis részét árulják javítottan.

2021. nov. 16. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Nem olyan nagy probléma, mert valójában majdnem mindenen meg tudtam fogni a pénzt. Kuplungoztam, vezérlést cseréltem, stb. Ezért mindenért több száz ezret otthagy legtöbb emben. Az én kocsimra a gyári vezérlés 350-be kerül, meg kb 150 alatt nem hiszem, hogy megcsinálják. A kuplungot is szerintem 200 körül csinálják. Alapvetően, ezekhez az összegekhez képest a töredékéből ki tudtam hozni. Ha a porlasztót nem tudom, akkor az sem probléma. ...Dehogynem, dehát, örülök, hogy nem piezzós, meg hogy ki tudtam még utoljára kerülni a részecskeszűrős hülyeséget.

Viszont a vezérlés csere óta eléggé csörög a motor. Nem tudom mi baja, Tövvször élő adatozták. Minden a helyén. Veérlés nincs eltéve. Értékek tök jók. Év elején kicserélem felújítottakra a porlasztókat. Aztán meglátjuk. Egy szeki azt kérdezte, a magasnyomású szivattyút nem raktam-e el? De annak meg nem találtam jelét sehol. És ugye a nyomások rendben vannak, akkor hova tehettem? Vezérlést újra megbontottam. Tök a helyén van.

2021. nov. 17. 07:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!