Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit gondoltok ezekről az...

Mit gondoltok ezekről az autókról? Érdemes lehet megvenni valamelyiket? Miért árulják 2 kereskedésben? Valós adatok lehetnek megadva?

Figyelt kérdés

Feltételezem, hogy céges autók, jó esetben tényleg jártak rendszeresen szervizbe. (A rendszámok nagyon hasonlók, és az egyéb adatok is.)

Azt nem értem, miért kerültek vajon két kereskedésbe, és miért eltérőek az árak.

Budapest:

[link]


Tatabánya:

[link]


2021. nov. 18. 22:45
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Igen, céges kocsik lehettek, ez 99%. A kilóméterek lehetnek valósak, és biztos rendszeresen is hordták szervizbe őket. De ettől függetlenül biztosan nyúzták is őket, mivel nem sajátok voltak.
2021. nov. 18. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Arra a válasz hogy miért két kereskedésbe kerültek, én erre gondolok:

Olyan cégnél voltak ezek céges autók, aminek országszerte több telephelyük van. Minden telephelynek volt egy-egy cégeskocsi flottája. Amikor eljött az idő hogy túladjanak a kocsikon, mindegyik flottához helyben kerestek kereskedést amelyik felvásárolja az adott flottát egyben.

2021. nov. 18. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat, érdekes, amit írtok.

Szerintetek reális áron hirdetik őket?

Nekem az a fura, hogy kb ugyanannyi km-rel BP-en olcsóbban adják az autókat, mint TB-án. Mondjuk szívesebben vennék olyan autót, amit vidéken használtak, nem BP-en.

2021. nov. 18. 23:00
 4/7 anonim ***** válasza:

Rohadt drágák... ennyit tuti egyik sem ér meg.


Fehér, céges agyonhajtott hangos és kényelmetlen SX4-ek.

2021. nov. 19. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Csatlakozom a négyeshez. Én sem fizetnék ennyit érte.


Az, hogy céges (márpedig fixen flottások voltak), előnyt és hátrányt is hordoz magában.


Előny: egész biztos, hogy a gyári előírásoknak megfelelően volt szervizelve.

Hátrány: Majdnem biztos, hogy tolva lett neki hidegen is, nem lett kímélve. Tízből egy olyan alkalmazott szokott lenni, aki sajátjaként kezeli a céges autót, és vigyáz rá, a többi csak hajtja mint a hülye, ha épp valami sittet kell szállítani akkor fixen a cégesbe rakja bele és nem a sajátjába, stb stb, van flottakezelő haverom, mesélt ezt-azt. De saját példámból sem vennék céges autót, raktak már alám hármat, nyilván míg a saját féltett autómat hideg olajjal nem padlózom, nem pörgetem szét, nem váltok vele úgy mint egy elmebeteg, a cégessel ha sietni kell, akkor nem kímélem én sem a gépezetet. És hát a kint tárolt rektes téli szettet a saját autómra is a cégessel hoztam haza a telekről, nyilván. Ezzel majdnem mindenki így van.


Inkább magánszemélytől néznék valami családinak használt ilyen autót, igényes embertől, aki szerette az autóját. Ennyiért olyat is találsz SX-4-ből.

2021. nov. 19. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat, hasznosak. Sajnos az utóbbi hónapokban megugrottak az autóárak. Szerintem sem érnek ennyit, de ezt az árat adja most a piac ☹️

Attól félek, később még rosszabb lesz a helyzet.

2021. nov. 19. 13:19
 7/7 anonim ***** válasza:
#4 vagyok Ja és megmondom, ezek sanszos hogy közszférás kocsik voltak, Arval flottás. Tudom mert nálunk is LPS LPX rendszámúak voltak.
2021. nov. 19. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!