Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 118d F20 4 millióért...

BMW 118d F20 4 millióért milyen választás lenne? Van-e különösebb típushibája?

Figyelt kérdés
2015 évjáratú. 143 lóerős.
2021. dec. 6. 16:54
 1/8 anonim ***** válasza:
31%

Hogy milyen választás? Jó szar, fizetsz 4M-et azért hogy egy alsó kategóriás bmw-d legyen, ahelyett hogy tisztességes gondmentes autód lehetne ennyi pénzből. De hát ilyen a világ, amikor más kezében van a pénz, és nem nálam.

Vinnélek el autót venni... később hálás lennél hogy az eszedre hallgattál, nem a szívedre.

2021. dec. 6. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Akkor egy Avensis 2.0 benzin 152 lóerővel?
2021. dec. 6. 17:32
 3/8 anonim ***** válasza:
0%
#1 Megkérdeztem valakitől itt egy hasonló kérdés alatt, hogy miért akar ilyen büdösbogár BMW-t venni. Előnye nincs, amitől BMW a BMW az ebben nincs benne, hátránya viszont van, drága megvenni, drága szerviz stb. Még azokat is jobban megértem akik 330 530 540-eket akarnak venni ruppótlanul, mert azokban azért átjön hogy miről szól ez az egész. De 1-est minek? Jól le lettem hurrogva.
2021. dec. 6. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

#2

Ha eltudod fogadni hogy csak egy megbízható, de gondmentes autót veszel majd, akkor ez egy jó választás. Én mindig azt mondom ésszerűen válasszon autót az ember, amit biztonsággal fenntart, és nem kell túladni rajta 2 év után mert temérdek tenni való lenne rajta.

2021. dec. 6. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
54%

Típushibája, az van csak igazán neki.

A hírhedt N47 motor, amiben 200 ezrenként félmillióért vezérlést kell cserélni, egr hiba miatt kigyullad, kokszosodás, termosztátok szeretik megadni magukat, ahogy a hűtő is. Ezeknek a cseréje elég húzós, nem nyújt annyit egy 118d, hogy megérje a magas költségeket. Inkább egy 330d, valamivel kevesebb baja van, de ugyanúgy drága fenntartani, viszont az az autó már többet is nyújt a ráfordításért cserébe.

2021. dec. 6. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

#5 N57-re ugyanúgy kiterjed a lánc és egr probléma.

Különben egyik hibát (kigyulladás) ingyen meg lehet előzni, nem szabad hagyni hogy telerakja lerakódással a rendszert, mosni kell és kész, otthon is elvégezhető.

Vezérlésre meg csak annyit, hogy melyik újabb autónál nem kell 200 max 250ezer kilométer után? Oké itt a munkaköltség drágább, egy hármasban vagy ötösben jobban megéri az árát mint egy egyesben.

2021. dec. 6. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Nem írtam, hogy nem terjed ki, csak azt, hogy valamivel kevesebb baja van. Az N57 lánc ~50 ezerrel tovább bírja, és úgy tudom, hogy ott kevésbé jellemző a kigyulladás. Az pedig, hogy hasonló fenntartási költségek mellett sokkal jobb az a motor, az tény.
2021. dec. 7. 02:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Koaxk Ábel ***** válasza:

#5-nek sajnos igaza van, nem is értem miért pontoztátok le ennyire!


Én pont emiatt váltottam E90-es BMW-ről Audira!

Egyszerűen nem mertem bevállalni egy mai BMW-t, pedig a 4-es széria rohadtul tetszett és amúgy a BMW mint vezetési élményt nagyon tudja!

2021. dec. 12. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!