Klíma hibafeltárása?
Most először szerettem volna feltöltettni a klímát de a kompresszor nem indul el. Kiszerelést utoljára hagynám így minden mást megnéznék ami miatt nem működne.
Mivel érdemes folytatni? Biztosítékok jók, 1 relét találtam aminek a klímához van köze de annak jó az ellenállása.
"szerettem volna feltöltettni a klímát"
Hát először pedig felkell töltetni mert addig nem fog bekapcsolni.
Így van, habár ez különösebben nem egy nagy segítség.
Így néz ki a tárcsa: [link]
Ezt egy mágnes húzza neki egy ellendarabnak, ami a kompresszoron van. Általában megszorul a tárcsa a tengelyen, vagy elszakad a mágneshez futó vezeték
Köszönöm eddig.
A tárcsa kézzel mozgatható, ezt lehagytam.
Nem vagyok klímás, se autószerelő. De ha fel lett töltve, nyomás biztosan van benne, akkor én így kezdeném: Diagnosztika. Van-e bármilyen hibakód a klímára? Nem 2eFt-os aliexpresszes bóvlival nézve, ami kizárólag a motorvezérlővel kommunikál, hanem komolyabb cuccal, ami az autó többi vezérlőjét is látja. A diagnosztika mit mutat nyomásra? Ott is rendben? Ezután lehúznám a kompresszor kuplungjának a csatlakozóját. Multiméterrel rámérnék hogy megkapja-e a kivezérlést, ha bekapcsolod a klímát. Ha megkapja akkor de mégsem kapcsol, akkor kuplung. Ha nem kapja meg, akkor van-e valahol szakadás, zárlat, egyéb elektronikai hiba, lehet tovább vizsgálódni.
Ha pedig ezután sem jövök rá, meghaladja a hiba feltárása a tudományomat, akkor elvinném egy szervizbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!