Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha gyújtás ráadásakor kigyulla...

Ha gyújtás ráadásakor kigyullad minden jelzőfény a műszerfalon, pár másodperc múlva kialszik, kivéve a check engine, EPS, töltés jelző (akku), majd a motor beindításakor már minden jelzőfény kialszik, az fennálló problémát jelez?

Figyelt kérdés
2004-es Polo-ról van szó, kevés kilométerrel. Kezdő vagyok, sajnos nem értek hozzá.

2022. máj. 23. 07:04
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha kezdő vagy, még emlékezhetnél mit tanított az oktató és mit láttál az oktatókocsi műszerfalán.

Ez a normális.

2022. máj. 23. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
A kérdés az, hogy ha néhány jelzőfény nem alszik ki rögtön, az baj-e. Az oktatókocsin és minden más kocsin, amit vezettem azóta, minden jelzőfény kialszik. Ezt írja a kézikönyv is.
2022. máj. 23. 07:18
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Igen, azért nem alszik ki, mert álló motornál nincs töltés, ergó ég a hibajelző lámpa (check engine), amint beindult az autó minden elalszik.

Semmi baja az autónak.

2022. máj. 23. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Ok, köszönöm!
2022. máj. 23. 07:26
 5/8 anonim ***** válasza:
Így van, ahogy mondták előttem, a járó motornál égő lámpák a fontosak. Ha indítás után elalszik minden, akkor semmi baj nincs.
2022. máj. 23. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Akkor van probléma, ha MENET KÖZBEN valamelyik piros lámpád világít. (Nekem Mondeóm van és eleinte fura volt, hogy a hőmérséklet jelző ikon is piros/narancs, és az a jó, ha világít bizonyos fok alatt). A másik a kézifék, ami ugye tőled függ. Simán el lehet indulni kézifékkel, csak nem nagyon fog "menni" az autó. A többi lámpának nem szabad világítania.