Mennyibe kerülhet a javítása?
Hát nézd meg mennyibe kerül egy bontott motor, meg mennyiért cseréli ki egy szerelő (és szervizeli le az új motort), akkor nem nyúlhatsz mellé.
Mivel a javításra szoruló autóknak rendkívül nyomott az ára, ezért ha nem te magad vagy autószerelő kétséges,hogy megéri-e vele foglalkozni. Ha csak egy hibája lenne, akkor megjavíttatná és úgy árulná sokkal drágábban.
Nem csak annyi baja lesz, maradjunk annyiban. Kékes füst olajevés, onnantól kezdve GTK-s a kocsi ebben az ársávban.
Engedd el... Amennyit ráköltenél + vételára, na ott kezdj el nézelődni és venni valami értelmes(ebb) állapotút.
Jó hogy japán vonalon nézelődsz, csak ne ennyiért.
"Szerintetek megérheti 200k forintért elhozni?"
Ha van egy hozzáértő és megbizható szerelőd, akkor kérdezd meg az ő véleményét.
Ha nincs, akkor hogy akarnád rendbehozatni? Akkor a válasz: NEM.
A hátsóhíd egy masszív, vastag alkatrész. Ha csak felületi rozsda van rajta, az semmi gondot nem jelent. Meg kell drótkefézni, passziválni és lekenni. Ha a rozsda tényleg csak felületi és nem pikkelyesen lemálló, mélyre menő, gyengítő.
Ennél fontosabbak a karosszéria lemezei. Beleértve a küszöböket, tornyokat, felfüggesztési pontokat. A kasztni lemezei csak 1mm vagy még kisebb vastagságúak. Ha ott volna átlyukadás, az lenne a baj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!