Ha előrefelé tud gurulni akkor nem szabad hátramenetbe tenni és fordítva sem, mert átugorhat a vezérlés. Egyébként mindig a kézifék a legjobb megoldás, feltéve, hogy jól működik. Meredekebb lejtőn a padkának kormányzás is szóba jöhet.
2022. aug. 3. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
3/17 anonim válasza:
Hát ilyet még sose hallottam, hogy lejtőn nem szabad rükvercbe tenni...
Kézifék mellett ofkórsz simán .
2022. aug. 3. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
Normális műszaki állapotú autónál, nem extrém esetben (nem nagyon meredek lejtő/emelkedő, nem hónapokig álló autó) mindegy, a rögzítőfék megfogja.
Én mindig hátramenetbe teszem, mert ott zár a váltózár és itthon lejtőn parkolok. 17 év alatt nem ugrott át a vezérlés (nyilván ha hátba verne egy Kamaz, akkor átugorna, de akkor az lenne a legkisebb bajom).
2022. aug. 3. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 anonim válasza:
P-be.
2022. aug. 3. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
6/17 anonim válasza:
telejsen mindegy, hogy 1-be vagy R-be rakod. Azért mondják egyesek, hogy lejtő irányának megfelelő sebességben kell hagnyi, mert ha mégis elgurulna, kárt tehet a motorban, na, de ha elgurul sebességben, alapból végét járta már a motor...
2022. aug. 3. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 anonim válasza:
Úgy látom itt még nem sokan cseréltek vezérlést de a lepontozás megy. Majd egyszer nézzétek meg mit csinál egy szíj vagy akár lánc amikor visszafelé tekeritek a főtengelyt és akkor megtudjátok miről van szó.
2022. aug. 3. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 anonim válasza:
7. Nem fog átfordulni a motor. Ha mégis, semmi nem történik.
2022. aug. 3. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 anonim válasza:
22 év alatt minden autómnál a kéziféket húztam be és nem bohóckodtam a váltóval. Soha nem gurult el egyik se. És soha nem is rohadt be. Karbantartom az autóimat. Ha a bovden porvédője sérült (volt már rá példa), cserélem az egészet kompletten, nem ezen spórolok.
2022. aug. 3. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
10/17 anonim válasza:
Kézifék + lejtőn 1, emelkedőn R.
Ez a legjobb gyakorlat, de valószínűleg akkor sem történik semmi, ha nem így rögzíted az autót.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!