Mi a véleményetek az Opel Vectra B-ről?
már eltüntek az utakról
elporladtak
1999-es volt az enyém. Megette a rozsda. Tavaly óta az egyik autóbontóban pihen.
Gyenge pontok:
-rozsda
-váltó (F24) 5-ben sír. Kopott a difi.
-elektromos csatlakozó gubancok: műszerfalvilágítás teljes fényerőn kicsapja az rizs izzókat, kombinál a csomagtérajtóba futó kábelköteg megtörik, olyankor a hátsó ablaktörlő önálló életre kell, a központizár letestel és a központizár vezérlőjét kicsapja. ABS vezérlőegység PCB forrasztási pontjai elengednek és minden bukkanónál felvillan az ABS hiba.
Sok klímázástól a hütőventillátor relé összeolvad csak a gyári GM-es relé van hozzá. Távolságifényszóró reléje szintén megolvadhat. Ha egyszer felnyomod a refit az úgy marad, addig amíg ki nem húzod a relét az utastérből (bal lábnál van, felső sor, balról a 2.)
Adagoló: egyszer ment tönkre. Zafira adagolóját kapta bontottan.
Fék: Hátsó fék beszokott ragadni, nem árt szétszedni, megtisztítani, megkenve a csúszkákat, kézifékkel hasonló a helyzet. Fékcsövek réz helyett vasból vannak, ebben a korban már elrohad.
Motor: kuplungot nem kell cserélni, kiszolgálja az autó élettartamát. Vézérműláncot nem kell cserélni, turbót soha nem kellett cserélni eredeti gyári volt benne.
-Résolajcsöveket cserélni kell! T idommal együtt! Ezt úgy lehet észrevenni, hogy napi első indulásnál teker és teker, alig akar beindulni, alapjárat hullámzik.
8.000km - 10.000km között olajcsere!!! Ha évente 4X kell cserélni olajat, akkor 4X!
-Főtengelyjeladó megadhatja magát, 1X fordul elő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!