Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen kialakítású légszűrű...

Milyen kialakítású légszűrű lenne a hatékonyabb?

Figyelt kérdés

-Cold air intake

-Short ram intake

-Gyári légszűrű házba tenni sportlégszűrőt.


Kinek milyen tapasztalatai vannak előnyök hatranyok érdekelnenek róluk



#légszűrő #Short ram intake #Cold ram intake
aug. 12. 23:37
 1/4 anonim ***** válasza:

Egyik sem hatékony.... de ha a hatékonyságot hang alapján érted akkor bármelyik.

Ha motor élettartamra akkor egyik sem.

aug. 13. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
A gyári a jó.
aug. 13. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Attól függ mit értesz hatékonyság alatt. Igazság szerint nem sok különbség lesz, ezt sok-sok teszt bizonyítja. Nagy teljesítményű sportkocsiknál van látszólagos eredmény, mert ott az a +3-5% teljesítménynövekedés számokban is kimutatható, és csak akkor van igazán értelme, ha pályázol (nem autópályára gondolok, hanem versenypályára), mert ott tényleg minden lóerő számít.


Ha az élettartam a fontos, akkor a gyári szűrőházban lévő gyári papírszűrő a legjobb.


Ha a gyári légszűrőházba teszel sportlégszűrőt (minőségit), akkor picit erősebb lesz a kocsi, de több szennyeződést benyelhet (persze itt ilyen mikro szennyeződésekről, porszemcsékről van szó).


A CAI és az SRI között számos tesztet csináltak már. Más-más fordulatszámtartományban jók, de minimális a különbség. Ami viszont a hátrányokat illeti, a CAI szerintem rosszabb, mivel a kialakítása miatt (általában valahonnan alulról szívja a hidegebb levegőt) több port, és esős időben akár vizet is nyelhet a kocsi...

Az SRI-nél jobb a gázreakció a rövidebb csőrendszer miatt, mint a CAI-nál, viszont az SRI alacsonyabb sebességnél a motortér forró levegőjét szívja, ami ront a hatékonyságon. Magas sebességnél már nincs gond, mert a menetszél miatt friss kültéri levegő jut a motortérbe. És persze a CAI-val szembeni előnye, hogy nem szívhat vizet esős időben.

aug. 13. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

egyiktől sem lesz több teljesítmény, mert ahhoz már hozzá kell nyúlni a légbeömlőkhöz és teljes kipufogórendszerhez is

egyébként a cold air lenne a legjobb ezek közül (feltéve, hogy amit első sorban írtam megcsinálják)

aug. 13. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!