Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valaki segítsen nekem,mitől...

Valaki segítsen nekem,mitől lehet ez?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Egy olyan hibajelenséggel állok szemben hogy az autómat most hoztam el a szerelőtől ami a következő tünettel került hozzá:Gondoltam hogy rossz a termosztátom mivel az autó alig vagy nagyon nehezen melegedett be,többnyire csak városi araszolgatásnál érte el a mutató a középállást! Gyorsabb városi haladásnál vagy országúton épphogy a 80-82fok felé ment csak a mutatóm és tartósan így is maradt! Kb. 15km kellett mire fentebb ment 85fok körülre! Nos most a szerelő hívott ma hogy már többféle márkájút is kipróbált benne de egyikkel sem jutott sokkal jobb eredményre. Felsorolta milyen márkákat próbált ki: Magneti Marelli,Gates,Febi,Vernet

És eddig legjobb a Febi márkájúval volt azt hagyta most benne nekem és visszaadta az autót hogy használjam,de én még mindig nem vagyok elégedett vele! A nyitási hőfoka ezeknek a szerelőm szerint és az én utánajárásom szerint is 89fok!

Szerintetek mi okozhat még ilyen problémát a termosztáton kívül ha nem az a hunyó hogy nem melegszik a hűtővíz normálisan?

Pedig még nincs is az a nagy hideg. Mi lesz itt télen? XD

Tavaly nem volt ilyen problémám,de még a hideg beállta előtt szeretném én ezt megcsinálni/megcsináltatni!

Ui: Egyébként a fűtésem meg tökéletes! Ebben az időben kb. 2Km megtétele után a digitklíma vezérlőt 23-24 fokra állítva kellemes meleg levegőt tol viszont ha fentebb veszem 27-28fokra akkor már tűzforró 2km megtétele után is,kb annyira hogy nemsokáig bírom a szellőzők előtt hagyni a kezemet mert süt! Én ezért is gondoltam arra hogy ez már nem valószínű hogy termosztát hiba lesz.(Meg az is eléggé érdekes hogy 4-ből 3 rossz legyen!) Szomszédom mondta mikor ő cserélte a kocsijába (igaz teljesen más márka,motor stb.. de a legolcsóbbat vette bele kb. 1éve ami a Magneti Marelli volt akkor és azóta is tökéletes vele!)

Lehet még esetleg vízhőfok jeladó szenzor is ez vagy óracsoport hiba? vagy rosszul gondolom? Ki mire tud még gondolni? Mi okozhat ilyet?

Reggel hideg motornál első indításkor megcsinálom a hűtővízcső tesztet,bár azzal elvileg csak a termoszát hibát tudom kiszűrni ami szerintem ezek után amúgy már nem valószínű vagyis én kis esélyt látok csak rá!

A segítséget előre is köszönöm!



2022. szept. 16. 22:49
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:
10es: Ezt a vízpumpa kiszedés előtt kipróbáltuk hogy reggel hideg motorral indítottunk aztán járattuk és megvártuk hogy bemelegszik aztán egyszercsak bekapcsolt a ventillátor! Ekkor kb 87 fokot mutathatott az óracsoporton a visszajelző úgyhogy szerintem tuti csal valamennyit így visszagondolva rá!
2022. szept. 17. 20:40
 12/13 anonim ***** válasza:

Akkor meg nem kell semmit szétszedni


Minek akarod megjavítani azt ami jól müködik?:)

2022. szept. 17. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:

Ezek szerint akkor csak csal az óracsoport és ezért észlelem rendellenesnek a működését?

Mert van hogy menetközben ugye nem kapcsol a ventillátor főleg már most hogy +20fok alatti külső hőmérséklet sem ritka és nem is észlelem hogy nyit a termosztát mert az óracsoport szerint ilyenkor menetközben nem éri el a 88-90fok környékét hanem beáll kb. 85re de akkor ez lehet valójàban 87-88 csak hogy csal az óracsoport ezért látom ennyinek. Akkor lehet hogy valóban minden frankó így csak én aggódtam ezen feleslegesen. :D

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!

2022. szept. 17. 22:34
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!