Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy bmw 116it 122 lóerővel...

Egy bmw 116it 122 lóerővel menyire nehéz vezetni?

Figyelt kérdés

első autónak menyire ajánlott? mivel hátsó kerekes nem lesz veszélyes?

valakik mondták hogy dombra nem lehet vele felmenni télen? meg azt is hogy egy tócsából nem tudott elindulni? ezek igaz? A válaszokat előre is köszönöm.



2022. nov. 6. 18:01
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
28%
Nem vagyok nagy BMW szakértő, de az 1-es BMW mióta hátsókerék meghajtású?
2022. nov. 6. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
32%

Semennyire.


- Teljesen.

- Nem.

- Lehet, hogy ezt mondták, de butaság. Fronthajtásossal pont hogy nehezebb felmenni egy havas emelkedőn, mert nincs súly a hajtott keréken.

- Amelyik tócsából nem indul el, abból fronthajtásos személyautóval sem indulsz el. Ilyen dagonyába eleve nem kéne ilyen autóval bemenni.

2022. nov. 6. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
#1: úgy értelmesebb a kérdésed, hogy mióta nem. A harmadik generációnál (F40) tértek át a fronthajtásra.
2022. nov. 6. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

Közben rákerestem, igazad van. A régebbiek még valóban hátsókerekesek voltak.

Ha ésszel használod, semmi gond a hátsókerék meghajtással. Nekem is volt (nem BMW). Dombra simán fel lehetett vele menni. Tükörjégen nem nyomj padlógázt, akkor nem viccel meg!

2022. nov. 6. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%

Hát hogy igaz-e az, hogy "valakik" nem tudtak dombra felmenni, meg tócsából elindulni, azt mi nem tudhatjuk. Hatalmas nagy balféknek kell ezekhez lenni, akkorának, hogy a hülyeségük már a fizika szabályait is átrendezzék. Einstein szerint ez nem lehetséges, de az emberi hülyeséget én biztosan nem becsülném alá.


Akkor nehezebb hátsó kerekes autót vezetni, ha egy versenyautóban ülsz. Nem utcai sportautóban, hanem versenyautóban, pl. egy F1-esben. Utcai autókban vannak kisegítő rendszerek, amik meggátolják, hogy úgy járj, mint ahogy "valakik" állítólag. Normál felhasználás mellett pontosan ugyanolyan vezetni, mint egy első kerekes autót.

2022. nov. 6. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
17%

#2 "Fronthajtásossal pont hogy nehezebb felmenni egy havas emelkedőn, mert nincs súly a hajtott keréken."


Mivan? Első keréken nincsen súly? Láttál te már autót életedben?


Első kerekes autóval könnyebb emelkedőn menni, mert húzza az autót. Húzni mindig könnyebb, mint tolni. Nem véletlen, hogy első kerekes autóval kb. lehetetlen megcsúszni, mert ha a hátulja el is indul, az eleje akkor is kihúzza.

2022. nov. 6. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
30%
#6: Láttál te már életedben emelkedőt?
2022. nov. 6. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
igazabol eddig mindenki alatamasztotta amit gondoltam kiveve a 6. de latszik hogy a sulypontvaltozas fogalmaval nincs tudataba. Koszonom ugy erzzem meg lesz az elso autom.
2022. nov. 6. 18:25
 9/13 anonim ***** válasza:
Kezdő sofőrnek jó is lehet. De BMW-hez képest egészen gyengusz.
2022. nov. 6. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
116 teljesen átlag autóként viselkedik.
2022. nov. 6. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!