Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Írnátok saját tapasztalataitok...

Írnátok saját tapasztalataitokról a Renault dCi motorokkal kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Megbízhatóság, tartósság, típushibák, stb.? Anti francia autósok válasza NEM ÉRDEKEL! Köszönöm.
2010. okt. 15. 19:54
 1/8 anonim ***** válasza:

3 éves autón 580 000 forintos javítás.

Szerinted?

2010. okt. 15. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Kicsit bővebben kifejtenéd mi volt a gond vele?
2010. okt. 15. 20:11
 3/8 anonim ***** válasza:

Megane II Sedan , 1.5 dCi 86Le . 60.000Km rel kaptam (céges) 80.000 nél ellopták. motor jó volt, gyorsulás megfelelő, nyomatékos, nem füstölt, fogyasztás baráti (akár 4 liter országúton ((Kecskemét-Solt)) és 8 körül város klíma, dugó) vége 190km/h körül :) imádtam.

motorikusan pöpec volt. Bosszantó hibák jöttek elő.

kormányrúd csere mert az állító alkatrész elört.

fokozott használat (sok autópálya) mellett 15.000 km alatt olajfogyás jelentős ( volt hogy 1 liter hiányzott...) DE ez céges autó, szóval családilag remek lehet.

2010. okt. 15. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszi a választ. Akinek van még tapasztalata, ne tartsa vissza :)
2010. okt. 16. 17:46
 5/8 anonim ***** válasza:

Első vagyok:

Nem az én kocsi, de valami a common-rail rendszerrel volt.

És azt néztük ott, hogy éppen ez a gond a modern dízelekkel.

2010. okt. 16. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Valóban ezek a nyagynomású közösnyomócsöves dízelek és a részecskeszűrős társaik mérnöki szemel nagyonkülönlegesek keveset fogyasztanak de nem egy örök életű dízelek nagyon sok meghibásodása lehet nem is beszélve a magyar üzemanyagok minőségéről. ha ilyen autót veszel és elmegy 150e km-tert motor meghibásodás nélkül már öszeteheted a kezed.
2010. okt. 17. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Akár egyetlen, erősen szennyezett üzemanyag tankolás elég az adagolócsúcsok illetve az üzemanyag szivattyú meghibásodásához. Ha a rendszer magasnyomású részébe szemcsék vagy víz kerül, az első probléma észlelése után az üzemanyag befecskendezés pár hét alatt teljesen tönkremehet, a jármű gyenge, füstöl végül nem indul és leáll. A javítás költsége ekkor meghaladja általában a 200. 000 Ft-ot de sokszor ennek többszöröse is lehet. Ennek ellenére a legtöbb személyautóban nem lehet látni a szűrő alatti tartály belsejében kicsapódott szennyezést mert nem átlátszó a szűrőház alja. Pedig ha az lenne akkor gyors szűrőcserével néhány ezer forintnyi költséggel elejét lehetne venni a bajnak.
2010. okt. 17. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2010. okt. 17. 22:57

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!