Tárcsafék szorul, munkahenger?
A féket néha nem árt szét szerelni betéteket kivenni a felfekvő felületeket megtisztítani, csúszkákat tisztítani/zsírozni.
Munka hengereket megjáratni egy kis szilikonzsír spray a porvédő alá. És ezek után tovább vizsgálódni.
Hátul nem dobfékeid vannak?
Különben mindegy. Ha mindkét fékkörön szorulnak a fékek, akkor én inkább a főfékhengernél kutakodnék.
...de sürgősen.
A fék pont az egyik olyan alkatrész, amivel nem szerencsés szórakozni.
Azért megtudom különböztetni a dobféket a tárcsaféktől...de köszi a bizalmat...
Gyárilag tárcsafékes hátul is, ha gondolod privátban küldök fotót is róla.
Amúgy sem szórakozni szeretnék vele, csak érdekelt volna a véleményetek, hogy kb mi lehet a probléma forrása, úgyis szerelő fog vele dolgozni.
Köszi a tippet a főfékhengerre.
Ilyenkor azt szokták csinálni, hogy egy kicsit megnyitják a légtelenítő csavart. Ha kfröccsen egy kis folyadék és a kerék szabadon kezd forogni, akkor nyomás alatt volt a rendszer. Inkább a főfékhenger vagy az ABS körül kell keresgélni a hibát.
Ha ez nem segít, akkor munkahenger, féknyereg, stb.
1. Csúszka
2. Betétek be vannak rohadva
3. Munkahenger
1, Zsírozni, 2, takarítani, 3, fékolajjal megjáratni/felújítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!