Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kia Cee'd kuplung nem emel ki...

Kia Cee'd kuplung nem emel ki teljesen. Mi lehet a baj? Többi lent.

Figyelt kérdés
Az alany egy 2011es Kia Cee'd 1.6 CRDI. Tulaj arra panaszkodott, hogy teljesen benyomott kuplung pedálnál akad váltáskor, és egyből mozdítja az autót egyesben. Mondtam neki, hogy nem biztos hogy kuplung baj, lehet valamelyik munkahenger, de Külön kérésre minden ki lett cserélve, ami a tengelykapcsolóval kapcsolatos. Kuplungszett, emelővilla, alsó-, felső munkahenger is. A kuplung le lett légtelenítve, ugyan úgy padlón fog a kuplung. A pedál le megy végállásig, a főhengert is nyomja rémesen, de az alsó munkahenger alig tovább mint félig nyomja az emelővillát. Többször légtelenítettük, kerestük a hibát. A váltón belül nincs hiba mert rásegítve a villára egy pajszerrel, kiemel a kuplung. Van a hidraulika körben a felső munkahenger után egy nyomástartó szelep szerű dolog, ez nem lett cserélve egyedül. Ez tud ilyen hibát okozni? Mi lehet a hiba? Valaki tapasztalt már hasonlót? Tapasztalatokat, értelmes és hasznos válaszokat előre is köszönöm!

nov. 28. 22:29
 1/6 anonim ***** válasza:

" a főhengert is nyomja rémesen, de az alsó munkahenger alig tovább mint félig nyomja az emelővillát "

Ha ez így van akkor azt is megkell nézni a szelepet, és akkor csak itt lehet a baj.

Azt nem lehet kiiktatni?

nov. 29. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 veterán vas ***** válasza:

Lehet, hogy csak a rudazat nincs jól beállítva.

A pedál útja fix, ezt össze kell összehangolni a főfékhenger mozgási terével, mert hiába új, lehet, hogy nem tol elég olajat a munkahengerbe.


(a főhenger tolórúdja, menetesen állítható)

nov. 29. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

1# szelepet nem tudtuk kiiktatni, mind a két oldalán a fékcső csatlakkzik bele, egy Mazdáét próbáltuk vele, de azzal lelégteleníteni se sikerült igazán. Én is azt gondolom, hogy azzal lesz a baj.



2# semmilyen állítási lehetőséget nem találtam.

nov. 29. 22:22
 4/6 veterán vas ***** válasza:

Na akkor még egyszer!

A főhenger tolószára menetes.Egyrészt mert oda van felfogatva a pedál csatlakozó füle, másrészt pedig azért hogy állítani lehessen.

Miután a pedál helye és mozgástere nem változik, a főhenger felszerelési helye is fix, tehát az esetleges távolságbeli különbségeket valahol tudni kell korrigálni.

A gyárban csak ráteszik a fület hiszen nem tudják, hogy a te autódon mennyi a pontos távolság. Ha ez a kelleténél néhány menetnyivel több, akkor csúszik állandóan a kuplung, mert "túl" tolja a kívánt határon.

(mintha mindíg kicsit benyomva tartanád a pedált)

Abban az esetben ha a lökőrúd távolság az eredetitől kisebb, akkor viszont nem emel ki eléggé.

A te leírásod szerint minden alkatrész új a kuplung körül, tehát valószínű itt keresendő a hiba.

Remélem érthetően fogalmaztam.

nov. 30. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

Nekem ugyan ez a problémám, csak egy Rioval.

Meg találtad már a hibát?

dec. 9. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Szia.

Még nem jött vissza az autó. De ha megtudom, leírom.

dec. 13. 18:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!