Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A dacia szarabb mint a renault...

A dacia szarabb mint a renault? Vagy csak annyira tré?

Figyelt kérdés
dec. 22. 20:31
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:

"Két egyforma autó közül, ahol az egyik Renault emblémás, másik Dacia emblémás, a Renault-t a franciák szerelték össze, a Daciát a románok."


Melyik típusra gondolsz itt konkrétan? Tudtommal nincs olyan típus, amit a franciák és a románok is gyártanak.

Néhány országban Renault márkanéven árulják a Daciákat, de azokat is ugyanott gyártják: Romániában, Marokkóban, Törökországban meg még ki tudja hol.

Nincs közös típusuk.


Meg amúgy egy ideje mar van fejlesztés a románoknál is, de nyilván sokmindent készen kapnak az anyacégtől.

dec. 23. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 anonim ***** válasza:

#19 "Na és a WV-hez jelenleg hány márka is tartozik?"


... és? Van neked valami elképzelésed arról, hogy mit akarsz mondani, vagy csak rájöttél, hogy mennyi felesleges dolgot írtál és most próbálsz valamibe kapaszkodni. Igen, több márka is a VW alá tartozik. Mégis mi köze van ennek a témához?


"Ja majdnem az összes"


Volkswagen, Audi, Seat, Skoda. Ez a négy márka teszi ki a közúti személyautóik 99%-át, tehát a te logikád szerint ez a négy márka az "majdnem az összes" márka. Próbálod erős és nyilvánvalóan értelmetlen túlzással erősíteni a mondandódat, hogy mentsd magad, mert inkább rákapcsolsz a hülyeségre, minthogy elengedd azt és beismerd, hogy tévedtél.


"az EU baromságai miatt gyakorlatilag egyik mra sem hozhatja azt amit a szabályozások előtt"


Egy újabb kijelentés, amivel nem mondtál semmit. Ez nem egy érv. Mondtál valamit, de igazából nem mondtál semmit. Van valami konkrét érved is, vagy csak irreleváns tényeket közölsz?


"EU baromság"


Érdekes, hogy az EU-t szidjátok, pedig a VW-t eleve az USA-ban buktatták le. 11 millió autó volt érintett VILÁGSZERTE, mégis az EU a hibás? Az aztán a logika...


"A megoldás erre az, hogy tengerentúlról kell lassan kocsit importálni"


Épp most tisztáztuk, hogy a tengerentúlon is ugyanez a helyzet. Szóval kérlek meséld már el nekem, hogy az onnan importálással mit szeretnél elérni. Ugyanazok az autók mennek ott is, mint itt az EU-ban.


"imitáció"


Továbbá arról is várnék egy részletes leírást, hogy mégis mi a tökömtől lesznek az EU autók "imitációk".

dec. 23. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 anonim ***** válasza:
Egy balkáni francia. Szerinted?
dec. 23. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:

Autószerelő vagyok. Abszolút tudok nyilatkozni a Daciákról.

Nem olyan rosszak, csak az emberek nem ismerik. Aki bele mer vágni jól jár.

Kicsit fapadosak, de ezzel együtt lehet élni! Más gond nincs velük. Nem olyan vacak az elektronbiikájuk mint pl egy Thaliának.

Motoroki megbízhatóak. A rohadásra említi valaki a logant. Sok Logan húsz éves. Mégis melyik húsz éve autó az amelyik nem rohad?

Amennyiben annyiira rossz lenne, mégis vennék? Giondoljunk csak bele,m hoigy mennyi unix kiszállító utó dacia, rengeteg cégnek csak daciája van. Tényleg vennék ha annyira döglenének? Egy cég nem agy papi, hogy akkor is jó ha nem megyek sehova hanem folyton szereltetem az autót...

dec. 23. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 anonim ***** válasza:
50%

#24 Ha te, mint állítólag szintén szerelő, látod, hogy egy Duster méretű autó egy nála sokkal kisebb, városi, 20 éves autó (Clio) platformjára van építve és eladva városi "terepjárónak" és erre te azt mondod, hogy "nem olyan rosszak", akkor nem tudom miről beszélünk. Mégis milyen tereped fog ez megjárni? A Járda-szigeteket? Sajnos nekem is volt már hozzá szerencsém, 70-nél úgy imbolygott az az elmondhatatlanul alulméretezett gyenge futómű, hogy halálfélelmem volt benne.


Ha te, mint állítólag szintén szerelő, látod, hogy a Daciák 2 csillaggal kaparják át magukat a törésteszten és erre te azt mondod, hogy "nem olyan rosszak", akkor nem tudom miről beszélünk. Még egy Suzuki is simán hozza 4, vagy akár 5 csillagokat.


Ha te, mint állítólag szintén szerelő, látod, hogy egy 2010-nemtudomhanyas Daciában, klímásban, nincs pollenszűrő és erre te azt mondod, hogy "nem olyan rosszak", akkor nem tudom miről beszélünk. Anno az 1997-es fapados F Astrámban már volt pollenszűrő.


Ha te, mint állítólag szintén szerelő, látod, hogy egy 2020-nemtudomhanyas Daciában nincsen rádió és erre te azt mondod, hogy "nem olyan rosszak", akkor nem tudom miről beszélünk. A nála 15-20 évvel öregebb, fapadosságuk miatt lenézett "népautóknak", a H Astrának és a vasaló Swiftnek, már beépített rádiója volt, ami miatt alapfelszereltség volt.


A Dacia ma jár azon a szinten, amin az ALSÓKATEGÓRIA (!) 20 évvel ezelőtt járt. Egy bizonyos pontig lehet ezt azzal tompítani, hogy "fapad", de nem lehet a végtelenségig. Az, hogy 2004-ben egy autóban nincs klíma vagy elektromos ablak, az fapad. Az, hogy 2020-ban egy autóban nincs rádió, az nem fapad, hanem az igénytelenség csúcsa.


Miért veszik sokan? Miért veszi az Unix is? MERT OLCSÓ! Mert akkora hulladék, amekkorát egyetlen más gyártó sem mer gyártani, mert ilyen autónak csúfolt koporsót kiadni a kezeik közül megbélyegzi az egész márkát. Egyetlen márka sem vállalja ezt, a Dacián kívül, ezért fele annyiba kerül, mint bármi más. Ezért veszik. Szerinted majd a 60 éves Dusteres papóka tisztában van vele, hogy mit vesz? Azért veszi, mert olcsó. Szerinted a cégeket érdekli, hogy milyen minőségű, mikor fele annyiba kerül, mint bármi más? Autónként spórol 5 millió forintot és az Unixnál például van, nem tudom, 100 Dacia, FÉL MILLIÁRD FORINTOT SPÓROL! Jóhogy azt veszi. Az ára miatt veszik. Szarnak rá, hogy jó-e vagy sem.


A Dacia egy végtelenségig elavult, alultervezett, közveszélyes szarkupac és kész. Nem érdekel, ha másnak tetszik, nem érdekel, ha másnak ilyenje van, nem érdekel, ha más szereti. Ezek szubjektív dolgok és mindenkinek joga van a saját véleményéhez. De az objektív tényeken nem változtatnak a szubjektív vélemények.

dec. 23. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 anonim ***** válasza:
81%

ClioC és Duster? Mesélj még.

70-nél úgy imbolygott az az elmondhatatlanul alulméretezett gyenge futómű, hogy halálfélelmem volt benne."

Ott veled lehetett a probléma. Ittál talán.


"Ha te, mint állítólag szintén szerelő, látod, hogy egy 2010-nemtudomhanyas Daciában, klímásban, nincs pollenszűrő és erre te azt mondod, hogy "nem olyan rosszak", akkor nem tudom miről beszélünk. Anno az 1997-es fapados F Astrámban már volt pollenszűrő."


A régi swiftekbe sincs pollenszűrő, fel se igazán tűnik lényegében senkinek.


Döntsük már el, hogy rádiózni szeretnénk, vagy közlekedni!!


"Szarnak rá, hogy jó-e vagy sem."


Ember! Gondolkodj már. Tényleg csak ezt vennék a cégek ha szar lenne? Ezek keresik a pénzt nekik. Ugyanazt a szolgálatot ellátják miont egy berlingo, kangoo vagy combo, jóval olcsóbb áron.



"A Dacia egy végtelenségig elavult, alultervezett, közveszélyes szarkupac és kész. Nem érdekel, ha másnak tetszik, nem érdekel, ha másnak ilyenje van, nem érdekel, ha más szereti. Ezek szubjektív dolgok és mindenkinek joga van a saját véleményéhez. De az objektív tényeken nem változtatnak a szubjektív vélemények."


Ez a te véleményed!


A helyzet az, hogy ezen a nyamvadt oldalon mindent leszólnak ami nem profi kategória.

Legyen szó autóról, műszaki cikkről, bármiről. Azért kívánicsi lennék, hogy akik ilyen lehúzósok, van-e mit enniük harmincadikán. Vagy csak itt legénykednek :D

dec. 23. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 anonim ***** válasza:
52%

#25:

- Clio platform: ennek milyen gyakorlati jelentősége van? De egyébként a 3-as Duster megkapja majd az új platformot, ha ez fontos neked.

- Imbolygás: ez az ára a 21 centis hasmagasságnak és hogy nem ráznak a kátyúk. Döntsd el mit akarsz, terepjárást vagy kanyarvadászatot. Lehet, hogy a Suzuki nem imbolyog annyira a szerpentinen, de fennakad az alja ott, ahol a Duster még röhögve átmegy.

- Alulméretezett futómű: ez mit jelent? Nem láttam még kiszakadt futóművű Dustert...

- Törésteszt: Csalóka a csillagozás. Az euro ncap pár éve elkezdett olyanokat is pontozni, hogy pl. milyen vezetéssegítő elektronikák vannak az autóban.

[link]

A többi olcsó márka (suzuki, hyundai, renault stb.) lehet megkapja ezeket, így megvan az 5 csillag, csakhogy szarul működik, úgyhogy kapásból kapcsolom is ki, ha ilyenben ülök.

- Pollenfilter: ez simán nem igaz. Van benne.

- Rádió: Kérhetsz bele, ha akarsz. Utólag is könnyen beszerelhető. Ha nem kell, akkor minek fizessek érte százezreket? Cserébe viszont van benne pótkerék, ami a tizenmilliós csilli-villi hibrid csodákban nincs.

- Olcsóság: Igen, olcsó, ezért kéne reális elvárásokat támasztani. Nem kényelmes, itt-ott érezhető a gagyiság, de elvisz A-ból B-be. Nem, nem irigylem azokat a futárokat, akik napi 8 órákat húznak le ezekkel, de egy nagypapának, aki a telekre meg pecázni jár, annak ez a tökéletes autó.

dec. 23. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 anonim ***** válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=qGD_tmJAUms


Elvileg ezért olcsó.


https://www.youtube.com/watch?v=gHzEKFwBZt0&t=5s


Ez is egy tanulságos videó. Bár én egy dolgot emelnék ki! Mondják benne, hogy sokat mentek kevés ráköltéssel. De az hogy a r@hadt ragasztó és gagyi műanyag szag 20év alatt sem tudott kiszellőzni az sok mindent elmond.

dec. 23. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 anonim ***** válasza:
Akinek szar a Dacia az vegyen jobbat. Ja, hogy azt nem tud, csak 20 éves kotlákat...?
dec. 23. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!