Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 530D E60 LCI 2008 mi...

BMW 530D E60 LCI 2008 mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.


Increased emissions

DBC failure! Drive moderately

Drive Control system! Drive moderately

Start assintance inactive


Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.

Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.


Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??

Vagy valaki aki tudna Diagban segíteni?



dec. 29. 19:43
 1/7 anonim ***** válasza:
Utólagos rablásgátló nincs a kocsiban? Nekem abban szarakodott az elem, 2 napig csak tekert a kocsi a gombelem cseréje után viszont pöccre indult. Esetleg ha megvan hozzá a másik kulcs próbáld meg azzal indítani.
dec. 29. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Vagy esetleg motorvezérlő irányába mennék el, a műszaki részét teljesen kihagynám. Tehát üzemanyagrendszer és társaival nem lehet gond ha olyan is van hogy hiba nélkül üzemel.
dec. 29. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

1. Mikorra tehető a hiba első fennállása? Mi válthatta ki?

2. A felsorolt alkatrészek mi ok folytán lettek cserélve? Csak lutri alapon?

dec. 29. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

1. Nincs benne rablás gàtló. Pótkulccsal is volt próbálva akkor is produkálta a hibákat.


3. A hiba kb. két vagy már 3 hónapja jelentkezett először. Őszi reggelen. Indultam volna az autóval és bedobálta fent felsorolt hibákat el le fulladt az autó. A következő 5-6 indításra ugyan így reagált csak már azonnal hozta a hibákat. Egy 10 perc pihenő után hiba nélkül működött az autó. Ez volt első jelentkezése a hibának.


Diagra rá kötve meg 30-40 hibából amit teljesen össze függéstelenül voltak a tárolóban. Elektromos hibára gyanakodtunk. Gyári Diagon az autó töltése 14.9 - 15.1 volt. Így először arra gondoltunk, hogy a generátor túl tölt. Csere. De a hiba maradt. Újabb diag: Bosch motorvezérlőn lefuttattunk egy diagot. Volt benne olyan hiba ami motorvezérlőre utalt. Így elvégeztünk egy motorvezérlő klónozást. A hiba maradt. Újabb diag az akkumulátor indításkor 9-9,5 V-ra lement. Így cseréltünk akkumulátort is. Természetesen a hiba maradt. És továbbiakban nem tudom már mi legyen.


Ezért próbálok mindenhol segítséget kérni, hát ha valaki járt már így.

Vagy egy jó diag szakihoz os szívesen elvinném az autót.

dec. 29. 20:58
 5/7 anonim ***** válasza:
Hmm, pedig ez nekem valami modulhiba-gyanús. Feszültség-szabályzó? Vagy kábelezés.
dec. 29. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
30%
Így járt a haverom az X5-tel, aztán eladta.
dec. 30. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Fogalmam sincs!

Azért fordulok már fórumokhoz, hát ha valakinek volt már ilyen gondja és tudta is orvosolni.


Eladni nyílván nem akarom. Szép állapotú és sok pénz rá ment az utóbbi években a gyári állapota fent tartására. Nem hiszem el, hogy egy ilyen hibàval bajlódok hónapok óta.


Ha valaki tud valamit ezzel kapcsolatban azt kérem továbbra se tartsa magában.

dec. 30. 10:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!