Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E91 325i 2007 hogyan...

BMW E91 325i 2007 hogyan lehet megkülönböztetni, hogy a szelepszár szimering vagy a dugattyú gyűrűk a rosszak vagy mindkettő? (Magas olajfogyasztás)

Figyelt kérdés

Tudom, nyilván azzal, hogy szét van szedve a motor, csak mielőtt belevágok jó lenne tudni, hogy csak 300 ezres történet lesz vagy 1 milliós.


De ezen kívül olvastam pár dolgot, hogy mivel lehet "tesztelni", pl. 3 percig csak üresbe járatni aztán lepadlózni és nézni a kipufogót meg ilyenek, de sok félét olvastam, bíznék benne itt valakinek van ezzel több tapasztalata vagy hozzáértése.


jan. 12. 16:48
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Egy kompresszió mérés megmutatja.
jan. 12. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Biztosra nem állapítható meg sehogy sem megbontás nélkül. A "3 percig járatod, aztán padló" teszt néha-néha működik, de legtöbb esetben nem és amikor igen, akkor sem 100%-os pontosságú.
jan. 12. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
#1 És az miért is mutatná meg?
jan. 12. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Ha jó a kompresszió és eszi az olajat, akkor szimering. Ha rossz a kompresszió, akkor úgy is bontani kell.
jan. 12. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

#2


Kompresszió volt mérve az jó volt szerelőm szerint.

jan. 12. 17:16
 6/11 anonim ***** válasza:

#4 Ha jó a kompresszió, attól még az olajlehúzó gyűrű lehet szar és enni fogja az olajat.


Kompressziómérés haszontalan erre a célra.

jan. 12. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

#6


Még a PCV-t olvastam sok helyen, hogy szerencsés esetben amiatt is lehet magas az olajfogyasztás és ennek olcsó a javítása egy motorbontáshoz képest, de ezt nem is említette a szerelőm, gondolom kizárta valamivel?!

jan. 12. 17:22
 8/11 anonim ***** válasza:

"Ha jó a kompresszió, attól még az olajlehúzó gyűrű lehet szar és enni fogja az olajat."


Lehet, de általában egyszerre kopnak Ezért nem szokott haszontalan lenni a mérés.

Kérdező!

A rossz szimering tipikus jele a reggeli hidegindításnál kéken füstölő motor, ami néhány perc után megszűnik. Persze ez egy jó katalizátornál sokszor nem is látható.

jan. 12. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

HA a kompresszió jó akkor a gyűrűk jók szoktak lenni általában, mert ha kokszosodik akkor együtt szokott minden gyűrű.

De a legelső hogy a szelepszár szimmeringet kell megnézni , és az sokat mutat már.

jan. 13. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

#8 "általában egyszerre kopnak"


Hát én ezt így nem jelenteném ki, persze előfordul. A baj még mindig az, hogy biztos nem lehetsz benne. Ha gyűrűprobléma, ha nem, a kompressziómérésből soha nem kapsz biztos infót. Mindig 50/50 lesz, ezért én továbbra is azt vallom, hogy felesleges, vagy legalábbis jelentéktelen.

jan. 13. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!