Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A francia gyártmányú autóknak,...

A francia gyártmányú autóknak, miért gyengébb az elektromos rendszere? A vezetékek átmérője vagy anyaga különbözik, a más nemzetiség által gyártott autókban használt vezetékektől?

Figyelt kérdés

jan. 24. 02:25
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
65%
Tipikusan érintkezési problémák lépnek fel. Gyenge forrasztás, nedvesedő kábelvezetés. Főleg amióta már nem lehet ónt használni a forrasztáshoz. Aztán ott vannak a bedobozolt panelek, amik ki vannak téve a hősokknak.
jan. 24. 02:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Más gyártók hogyan oldják meg ezeket a problémákat?
jan. 24. 02:37
 3/12 A kérdező kommentje:
Amúgy mióta nem lehet ónt használni a forrasztáshoz?
jan. 24. 02:40
 4/12 anonim ***** válasza:
36%

Ez egy mende monda amiben talán régen volt valami igazság, de ma már nem rosszabbak mint akármelyik gyártó autója.

Nekem 20 éves lesz a Peugeot és kétszer volt elektromos hibája csak.

Ami persze nem azt jelenti hogy mind ilyen jó, de van a rokonságba más fajta autó és sokall azokban több az elektromos hiba.

De előtte volt új " Suzuki a mi autónk " nekem.

Na ennek aztán volt mindenféle hibája, elektromos és mechanikus is bőven.

Én több csoportba benne vagyok és elvétve van elektromos hiba kérdés, pedig jó sokan vagyunk benne.

jan. 24. 05:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
85%

A forrasztóónban nem az ónt tiltották be, hanem a másik összetevőjét, az ólmot. Helyette főleg ezüst ötvözetet használnak. De nem is betiltották, mert ma is lehet vásárolni, csak EU-s minősítést nem kaphat az ólomtartalmú elektronikai készülék.

A francia autóknál a vezérlőegységekkel volt régen probléma, a bedobozolt nyomtatott áramkörökkel.

jan. 24. 05:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
76%
Már vagy 30 éve autókereskedő haver azt mondta, hogy nem voltak tképpen rosszak a régebbiek sem, csak az autószerelők nem értettek hozzájuk, persze, hogy az autóra fogták.
jan. 24. 05:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 Szolovjov ***** válasza:
79%
A Fiat-ok elektromos rendszere sokkal rosszabb, mint a francia kocsiké. Moslék minőségű vezetékeket használnak.
jan. 24. 05:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
43%

Egyrészt a csatlakozástechnikához használt alapanyag minősége volt nagyon vacak. Másrészt kábel és vezetékszigetelések sem 20 évre lettek tervezve, így azoknál az autóknál amik ebbe a korba érnek, értek előfordultak ilyen problémák. Harmadrészt beszállítói problémák, azért hogy az autók ára versenyképes maradjon, generátort, kapcsolókat, önindítót, stb. olcsóbb forrásból szerezték be. Negyedrészt az ezredforduló környékén kezdték el az európai elektromos iparban betiltani az ólomtartalmú forraszanyagot, az első alternatívák nem sikerültek túl jól. Egyébként ezért volt sok gond az európai piacra gyártott japán szórakoztatóipari termékkel is. És azt azért megjegyzem, hogy a problémás motorvezérlők német Siemens és Bosch gyártmányok voltak. :D

2006-2008. körül kezdték átvenni a németek által használt csatlakozástechnikát meg a beszállítóknak adott standardokon is változtattak, később már nem voltak azok olyan vackok. Jöttek helyette a THP meg a puretech motorok.


De az sem mindegy melyik francia autó, a Renault mai napig nem egy helyről szerzi az alkatrészt, ezért látod azt több autón hogy a kárpitnak vagy a tükörnek eltér a színe, meg más a hézagok mérete, akár a kárpit tapintása, stb. A PSA ebből a szempontból talán előbb járt mindig is.

jan. 24. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
43%
Még egy példa ami okán a rossz minőségű csatlakozástechnika és szenzorozás nyírta a motorvezérlőt ezekben az autókban. Olyat is csak francia autón láttam, hogy a vacak olajnyomás mérő elkezdi elengedni az olajat, és mire észreveszed a folyást a blokk alján az olaj már felment a kábelszigetelés alatt az erek között a motorvezérlőig úgy, hogy egy gyorscsatlakozón is át tudott folyni. Lehet hogy van ilyen VW, Toyota vagy Opel által használt termékeknél is, de én még nem láttam.
jan. 24. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

2006-os renyómmal szívtam, 320e km van benne, mert.....nem csavaroztam vissza a motorvezérlő test-kábelét...:D

Na már elszídtam a jó francia édes.....aztán észrevettem a kábelt...


Gyakorlatilag mindent feltúrtam a neten, mit találok a renyók elektromos rendszerével kapcsolatban hibákat, és....


Zömében test-kábel korrózió, angoloknál meg kábel korrózia a rengeteg eső miatt.


De szerelő koma mesélte, pl a focusokkal, opelekkel lényegesen több probléma van, sokkal gagyibb az elektromos rendszerük.


Renyókon elég vastag vezetékek vannak, nem igazán spóroltak velük, jól szigetelve.

jan. 24. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!