Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi ez a nagy dilemma a dízel...

Mi ez a nagy dilemma a dízel versus benzines autók vásárlásainál?

Figyelt kérdés

febr. 10. 23:20
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
72%

Nekem nincs dilemmám. Csakis benzines, szívómotoros autót vettem és vennék most is.

Mondjuk az én autóhasználati szokásaimhoz ez jobban passzol is.

febr. 10. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
39%
Sosem volt ez dilemma. Igaz, már most nem megyek évi 10-ezret sem, de ha 20-at mennék is maradna a szívó benzines. De hát kinek mi.
febr. 10. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
53%
Bennem nincs dilemma, amíg belsőégésű motoros autót használok az dízel lesz. Tetszik benne a nyomatékossága, nyugodt alacsony fordulaton közlekedni vele, nem 4000-en forgatni hogy menjen.
febr. 10. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
27%

Érteném a kérdést, ha mondjuk 2008 lenne.

Jelenleg 9 évvel vagyunk a dieselgate botrány után, a kisebb autók már évek óta nem kaphatók diesel motorral, sőt egyre több gyártó teljesen kukázta a diesel technikát. (Pl. Honda, Toyota, Volvo, Mitsubishi)

febr. 11. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
18%
Hát igen, nem véletlenül nem erőltetik már a dízeleket. Egyébként bármilyen meglepő, de van aki pont azt szereti, hogy lehet meg kell is pörgetni, na meg ugye nem csak dízelesből lehet venni turbosat.
febr. 11. 01:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
45%

Rendszeres téma ez itt. Amit én sem teljesen értek, hiszen a felhasználási cél, mód, nagyjából behatárolja, hogy melyik legyen. A benzinesnek és dízelnek is megvan a maga előnye hátránya.

Valaki írta: személy szerint csak cr-dízel saját autóim voltak eddig. De mondjuk ki is használom őket, nem két sarokra a városban futkosok velük. Cégesből volt benzines, dízel vegyesen. Szívó benzinest nagyon kompromisszumokkal vennék manapság. Az a baj, hogy ezekből már nagyobb motoros nincs. Egy nem özönvíz előtti 1.4 szívó egy 1,5 tonna körüli bódéban meg nem egy nagy élmény, főleg ha nem egyedül ülsz az autóban és klímázás közben gyorsítani kellene viszonylag fürgén. Ettől függetlenül nyilván közlekedőedénynek ezek is alkalmasak. Akinek a mai árak mellett 50-100-200e Ft-os javítás több évente komoly anyagi megterhelést jelent, annak valóban előnyösebb a minél egyszerűbb szerkezet kompromisszumokkal. Tehát ennek is van létjogosultsága.

febr. 11. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Istenem! Miért határolnál be? Mindenki azt vesz amit akar. Tehát már nem is lehet kapni euro akár 4-es vagy max euro-5ös, jó állapotú benzines autót, ami nem 1.4-es? Hát én most nagyon szomorú lettem.... :(
febr. 11. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
0%
Én sem értem. Eleve ki vesz még belső égésű autót 2024-ben?
febr. 11. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
48%
Lassan a benzinnel üzemelő vibrátorok is kikopnak osztt marad ugyi a villany :(
febr. 11. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
53%
Alapvetően azért dilemma, mert az emberek nem értenek hozzá és sok a hoax
febr. 11. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!