Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez ilyen veterános szleng?

Ez ilyen veterános szleng?

Figyelt kérdés
[link]
ápr. 16. 09:57
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
egyedül jöttél rá?
ápr. 16. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Nem, te segítettél benne!
ápr. 16. 10:02
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Olyasmi, igen! :) Én is veterán-mániás vagyok.
ápr. 16. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Végre valaki! :)
ápr. 16. 10:16
 5/12 anonim ***** válasza:
Így igaz, műalkotások az autóépítés fénykorából.
ápr. 16. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
66%

Konkrétan erről van szó.


[link]

ápr. 16. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
Ezt is megnéztem, így igaz, teljesen, bár a régi-jelleg márkánként változik és egyéniségenként, meg, hogy kinek mire kell az autó. Én undorodok a gyűjtős mániától, én azt szeretem, ha a régi autó normális használatban van. Nem az a dicsőség, ha múzeumi darabként tárolja, hanem az, ha mindennapos használatban képes valaki olyan gondosan karbantartani, hogy megbízhatóan működik. Az autó arra van, hogy guruljon, nem arra, hogy lessék a bakon.
ápr. 16. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

A régi autók: Tervezhető karbantartás, kiismerhetőség, a gondozást megbízhatósággal meghálálja, a hibák könnyen konkretizálhatók és javíthatók.

Az új autók: Tervezhetetlen karbantartás, kiismerhetetlenség, a gondozást újabb váratlan hibákkal köszöni meg, a hibák sokszor megállapíthatatlanok, drágán javíthatók, vagy sehogy, cseréld ki a telejs egységet, aminek 90-a még működne. Tevezett avulás, tervezett tönkremenetel. Él az 500 lóerő, igen – a garanciaidő végéig, addig vigyázzban állnak az alkatrészek. Utána hullik szét és idegeidet megeszi. Ja és az 500 lóerő mikor él. Üveghangon kiforgatva, maximális turbófordulattal, amikoris kinyírod a pici csapágyakat az agyontöltött motorodban. Normáls fordulaton fele ennyit se tud. A régi autó lehet csak 150 lóerős, de azt tudja félmillió km után is, döntő részét normális utazófordulaton.

ápr. 16. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%
Van, aki a pénzéből autót vesz, a maradék pénzéből meg élvezi az autót, családjával útra kel és bejárja Európát, a magas hegyektől a tengerpartig. És van, aki a maradék pénzét is az autó vételárához teszi, aztán benzinre nem marad neki, hogy használja is, a városban legénykedik a SUV-jával, sosem fogja megtudni, mi egy autó igazi élvezeti értéke. És egy autóban otthonosan érezzem magam, ne egy hülye irodában, ahol azt várom hogy legyen vége. És ha ránézek, ne az életkedvem menjen el, egy seggbetaszított idétlen babakocsi-formára, hanem ránézek és kedvem legyen a francia riviéráig lemenni vele mesés szerpentineken. Erről szól az autó. Nem a városban ökörködő hülyegyerekezésről.
ápr. 16. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Persze, mondjuk én is törekszem a biztonságra, csak az odafigyelős vezetés, meg, hogy rendesen kilátsz körbe az autóból, nincs őrült holttér a nyakig húzott övvonal miatt - sokmindent nem pótol semmilyen radar, meg asszisztencia. A ma kb 15-40 éves autóknál már volt olyan fokú biztonság, hogy vállalható, meg már voltakm kellően takarékosak is, na meg tartósak. De még nincsenek elrontva piacgazdasági fogásokkal. Aztán, hogy kinek a 15 éves a jó, kinek a 40 éves - az használattól függ, na és márkától.
ápr. 16. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!