Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Ignis (2003) Motorfékbe...

Suzuki Ignis (2003) Motorfékben főleg lejtőn lefelé mennyit fogyaszt?

Figyelt kérdés
Azért kérdezem mert azt hallottam ,hogy motorfékben az újabb autók semmit nem fogyasztanak és így takarékosan lehet vezetni , de az ignis az nem egy mai autó azért kíváncsi vagyok ,hogy az Ignis se fogyaszt semmit motorfékben, vagy ha igen akkor mennyit?

ápr. 20. 20:58
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Ebből a szempontból az Ignis is "újabb" autónak minősül, motorfékezéskor nem fogyaszt üzemanyagot.
ápr. 20. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Zéró. Mégis mért fogyasztana motorfékben? Mi indokolná hogy olyankor fecskendezzen?
ápr. 20. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
71%
Akkor is jár a motor csak befecskendezés nélkül.
ápr. 20. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
0%

#2!

Meséld már el légy szíves, "zéró" az üzemanyag fogyasztás esetében, mitől jár a motor alapjáraton?🤔

ápr. 20. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
82%
A visszahajtástól te kis butus, de nem alapjáraton. Motorfék üzemről szól a kérdés nem alapjáratról. Legalább értsd már meg amit olvasol. Vagy el sem olvastad?
ápr. 21. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
52%
Motorfék üzemben mindig zéró a befecskendezés és ez nem régiség vagy újság kérdése. A karburátoros autóknál volt még némi fogyasztás, de egy elektronikusan vezérelt befecskendezésnél mi értelme lenne eleve beleírni az algoritmusba hogy ilyenkor fecskendezzen? Eleve még az elképzelés is rendkívül abszurd.
ápr. 21. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
0%

Igen, én vagyok a butuska #4-es és továbbra sem értem.

Vegyünk pl, egy primitiven egyszerű vasaló swiftet, ami ezerszámra fut az utakon.

Ha nyomom neki akkor megy bele az üzemanyag, vagyis fogyaszt. Eddig OK.

Aztán eresztem a hegyről lefelé, és elveszem a gázt, az autó pedig sebességben van. Itt jön a te magyarázatod, hogy nincs befecskendezés.

Na ezt nem értem.

Ha a vázolt esetben én venném le a gyújtást akkor azonnal megállna az autó.(hiszen ha nincs üzemanyag, leáll a motor)

Viszont akkor az általad említett esetben mitől jár tovább a motor?

A "visszahajtás" fogalmát mechanikai értelemben elfogadom,(tehetetlenség/kényszerhajtás) de ettől még továbbra nem jut a motorba üzemanyag, azaz megfogja a kerekeket.

Vagy még valami, amire nem figyeltem?😮

Tényleg érdekelne!

ápr. 21. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
#7: Az autónak van egy elég komoly lendülete, ami a keréken, féltengelyen, váltón, kuplungon keresztül forgatja a motort. Tehát hiába nincs befecskendezés, a motor forogni fog. Ugyanúgy szív-sűrít-gyújt-kipufog, csak ugye tiszta levegőt szív, ezért nincs mit meggyújtania, emiatt a munkaütemben nem fog hajtani. Szóval összességében lassul valamennyit a súrlódás és egyéb veszteségek miatt, ezt nevezik motorfék-hatásnak. De ez nem akkora fékhatás, mintha beletaposnál a fékbe.
ápr. 21. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!