Létezik legbiztonságosabb autó?
Ami nagyon biztonságos, magas szintű törés teszt, ha valaki normálisan vezeti, és egy másik autós belerohan az emberbe akkor, nem lesz komolyabb baja a vezetőnek. Mármint, persze biztonsági övet használva.
Vagy mindegyik autóban meglehet halni balesetben, biztonságos autó, légzsák, öv ide vagy oda?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igazán biztonságos autó nem létezik.
Egy közúti balesetet nagy eséllyel túlélhetsz,ha egy profi,bukócsöves versenyautóban ülsz.Versenyüléssel,4 vagy 6 pontos biztonsági övvel,bukósisakkal.
Közúton,normál közlekedési helyzetekben nem adódhat olyan szituáció amit egy ilyen autó nem bírna ki.Hozzáteszem,hogy a bukócsöves autó nagyon veszélyes.Annyira merev a karosszériája,hogy a bent ülőket megvédi,de a másik autó utasait garantáltan megöli.Mint egy száguldó betonfal.Ezért is veszik olyan szigorúan ezeknek a vizsgáztatását.
Ezek a biztonsági felszerelések többet érnek,mint a légzsákok,gyűrődőzónák,elektronikai sz@rságok.
Egyébként egy ilyen autóban is meg lehet halni,sajnos sok példa volt már rá,és lesz is még.
A legjobb nem balesetezni.Mindenkinek oda kéne figyelni.Ez lenne a legbiztonságosabb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem az egész biztonság kérdés mára kinőtte magát.
A H1es Hummer övfeszítő nélkül 5öst kapott mivel áttörte a beton falat.
A Mercedes felismeri azt hogy már elkerülhetetlen az ütközés, megszorítja az övet és a fékpedál legkisebb érintésére is teljes fékerőt biztosít.
A volvo kiszámolja, hogy mekkora lehet az ütközés erejét és ennek megfelelően szabályozza, hogy mennyire kell erősre fújni a légzsákokat. Továbbá a Volvo megígérte hogy 2020ra (?) egy ember sem fog Volvoban meghalni.
Amik vannak ADAC vizsgálat, arra minden gyártó speciálisan készül, erősítik azokat a pontokat, hogy a típus 5 csillagot kapjon. Ez nem sokat jelent.
Amit írtak a többiek is, a legbiztonságosabb autót meghatározni nem lehet. Ahogy a többiek is írták, viszont vannak "biztonságos" autótípusok, amiket a közvélemény annak tekint:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
most már elég sok biztonsági rendszer van az autóban (sávfigyelő/tartó rendszer/elalvásgátló/tevolságmérő ami autómatikusan fékezi az autót, és még kismillió 3 betős dolog)
Csak ezekkel az a gond hogy egyik se fogja átírni a fizikát, az a volvo is amit 2020-ra terveznek, megénzném hogy mit csinálna ha 220-nál berántanám a kéziféket és berántanám a kormány (mint az a gyerek aki driftelni akart apuci chevyével), vagy vagy 130-al belemegyek egy 60-as záróvonalozott kanyarba.
Hál istennek a természetes kiválasztódás most is működik, tehát a hülyék általában meghalnak, csak most már sajnos elég sok ártatlan embert belerángatnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
„megénzném hogy mit csinálna ha 220-nál berántanám a kéziféket és berántanám a kormány (mint az a gyerek aki driftelni akart apuci chevyével), vagy vagy 130-al belemegyek egy 60-as záróvonalozott kanyarba.”
Nem tudod berántani, berántás nélkül venné az ívet amerre kormányzol; 130-cal valószínűleg lesodródna. De ha szándékosan nem provokálod akkor valószínűleg amerre az út visz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!