Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Elindulásnál viszonylag nagy...

Elindulásnál viszonylag nagy füst a kipufogóból. Mitől van ez?

Figyelt kérdés
Már tettem itt fel kérdést ezzel a kocsival kapcsolatban, '95-ös 1.3-as Ford Escort. Mikor elindulok (meleg motornál is) szerintem viszonylag nagy füst jön a kipufogóból, ami az úton is látható marad pár másodpercig (tehát nem pára). Hűtővíz nem szennyezett és nem buborékol, tehát elméletileg nem hengerfejes. A kérdés adott, mi okozhatja ezt a jelenséget?
2011. jan. 6. 20:43
 1/9 lodarazs ***** válasza:
Szelepszár szimeringet kell cserélni (bár nem írtad a füst színét)
2011. jan. 6. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Ja azt elfelejtettem mondani, hogy se nem kék se nem fekete füst, EZ FEHÉR.
2011. jan. 6. 20:58
 3/9 anonim ***** válasza:
A jelenséget a szelepszárak mellett az égőtérbe szivárgó résolaj okozza. Ez tipikus jelenség a CVH motoros Escortoknál.
2011. jan. 6. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
A CVH motor = láncos motorral? Mert ez az. Én meg nem értek hozzá. Akkor ez most normális jelenség, vagy mit kell csinálnom és kb. mekkora összegbe fog ez fájni nekem?
2011. jan. 6. 21:00
 5/9 anonim ***** válasza:

Ha nem nőtt meg látványosan az olajfogyasztásod, akkor nem túl nagy probléma. Ha igen, akkor -ahogy az első válaszoló is írta- szelepszár szimeringeket kell cserélni.

Nem ismerem a mostani árakat, 6-8 éve anyaggal együtt 12-15 e. volt.

A tied BL motor egyébként.

2011. jan. 6. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Olajat nem is eszik, szinte semmit.
2011. jan. 6. 21:37
 7/9 anonim ***** válasza:

A fehér szín vizet jelent és ez különösen akkor látszik amikor hideg van.

Ez lehet akár a vizezett benzinből,lehet a levegő túl magas pára tartalma és a kipufogó belsejében lévő vastag szén lerakódás ami megszívja magát a párával(parkoláskor) és ez nem tud kiszáradni ebben a hideg időben városi közlekedéssel mert nincs meg a hőfok a kipufogóban,illetve még a hengerfejesség de akkor ingadozik a vízszint a kiegyenlítőben úgyhogy ez kilőve elmondásod alapján.


Én a kokszos/kormos(és vizes) kipufogó belsőre tippelek ami könnyedén benedvesedik ebbe a ködös párás időben. Ebből a szenes cuccból annyi "bajod" lehet hogy felgyorsul a korrózió a kipufogóban mert sosem tud kiszáradni ..télen. Egy jó félórás autópályás kiégetést ajánlok havonta legalább 1 szer

2011. jan. 7. 03:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Szerintem ez csak szelepszinmering hibára utal talán esetleg a vízzel felhigított benzin is mert néha szoktak ilyet csinálni a kutasok ami azért elég nagy baj főleg télen mert ha a porlasztóba vizesbenzin kerül és ha az megfagy akkor lehet egy új porlasztóban gondolkodni, de visszatérve mindenképpen a szelepszimering hibára utal a liírtak alapján.


egy 45 éves szerelő

2011. jan. 8. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:

Hasonló problémám van.

Ezeket hidegen vagy meleg motor nál kell elenőrizni? jah és fekete ahol a hüttő vizet öntöm be.

2013. márc. 3. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!