Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme van benyomni a...

Mi értelme van benyomni a kuplungot a gyújtás ráadásánál?

Figyelt kérdés

Mi értelme van benyomni a kuplungot a gyújtás ráadásnál?

Az egyik oktató tiltja, a másik szerint muszáj kuplungozni amikor beindítom az autót...

Hogy is van ez?


2011. aug. 12. 22:47
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
76%
Kuplungot azért érdemes benyomni, mert így mikor indítod az indítómotornak nem kell még a váltót is forgatnia.
2011. aug. 12. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%

ha sebbeségbe van az auto ki kell nyomni INDITÁSKOR,

gyújtás rá adásánál nem kell kinyomni

2011. aug. 12. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%
A manuálváltóval rendelkező amerikai autó pl. nem indíthatók kinyomott kuplung nélkül. Tehát ha akarod sem fogod tudni elindítani, amíg ki nem nyomtad a kuplungot. Hülyebiztos :) Hogyha sebességben ráindítasz, megugrik az autó, ez pedig töréskárt okozhat.
2011. aug. 12. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
azért is érdemes mert ha véletlen sebességben hagytad az autót akkor indítózásnál nehogy nekimenj valaminek...mert ugye olyankor megugrik az autó ha sebességben hagyod és ráindítasz
2011. aug. 12. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
Nem csak az amerikaiaknál, amin tanultam Toyota szintén ilyen volt, de gyanítom vannak még más márkák is szép számmal!
2011. aug. 12. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Toyota = Chrysler, csak az egyiket japánnak, a másikat amerikainak árulják :D
2011. aug. 12. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Kösz a válaszokat, mentek a zöldek mindenkinek.
2011. aug. 12. 23:31
 8/17 anonim ***** válasza:

A gyújtás ráadásánál a világon semmi értelme nincs.


Ha már indítasz is, akkor az az értelme, hogyha sebességbe van az autó és ráindítózol akkor megugrik és összetöröd aki előtted parkol... Ha ki van nyomva a kuplung akkor nem.

2011. aug. 12. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Indításnál ha gyenge az aksi akkor érdemesebb benyomott kuplunggal indítózni, mert nem kell megforgatni a hideg és sűrű váltóolajat a fogaskerekekkel egyetemben. Ha sebességben lett hagyva az autó akkor meg azért hogy ne ugorjon meg az autó ezzel kapkodást előidézve :D
2011. aug. 13. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

„Toyota = Chrysler, csak az egyiket japánnak, a másikat amerikainak árulják :D”


Ez viccnek is rossz. A Chryslernek legtöbb köze a FIAT-hoz van, de egy-két újabb modellt leszámítva nem sok közös van a kettőben.


Egyébként nem valami erősek az indítómotorok, például egy Škoda Octavia esetében motortól függően 1-2 kW, és kb. 20 N·m, ennél a legtöbb segédmotor jóval erősebb.

Nyilvánvaló ugye, hogy nem igazán tud megugrani tőle az autó.


És igen sok, autó csak benyomott kuplung- vagy fékpedál mellett hajlandó beindulni.

2011. aug. 13. 05:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!