Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem lehetne azt bevezetn...

Miért nem lehetne azt bevezetni, hogy éjféltől hajnali 5-ig ne legyen sebességkorlátozás az autópályákon?

Figyelt kérdés
Csak egy példát mondtam..Ukrajnában láttam olyan táblákat h x-től x-ig ennyi km/h-ra utána pedig +20-30-at hozzárakhatsz.
2011. dec. 20. 01:37
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
62%
mert ha valami állat betéved az autópályára kevesebb időd lenne észrevenni, mint nappal
2011. dec. 20. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
98%

Egyrészt azért, mert éjféltől hajnali 5-ig is ugyanúgy lehet kaszálni a traffipaxokkal, mint előtte és utána.

Másrészt pedig azért, mert itthon nemzeti sport a szabályok kijátszása. Fél 12-kor már "mindjárt éjfél" lenne, fél 6-kor "alig 5 óra és két hét után olvasnánk itt a kérdéseket, hogy ha a sofőr arra hivatkozik, hogy más időzónából jött és nem állította át az óráját, akkor ugye nem bünteti meg a rendőr.

Egyébként pedig az autópályákat adott sebességre tervezik: ehhez igazítják a minimális ívsugarakat, a le- és felhajtók sűrűségét, a gyorsító- és lassítósávok hosszát. Ami pedig 130-as tempónál jó, az nem biztos, hogy 160-nál is az lesz, mert nagyobb sugarú ívek, hosszabb gyorsító- és lassítósávok kellenének, csak ugye az útpálya nem teleszkópos.

2011. dec. 20. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
64%

"csak ugye az útpálya nem teleszkópos"


Ménem? :DD

2011. dec. 20. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
93%
Pont sötétben engedni a száguldást mikor jó látási viszonyok között is mennyi baleset van.
2011. dec. 20. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
23%
utolsó: látszik ogy teis sokat jársz ilyenkor...ilyenkor szinte forgalom sincs
2011. dec. 20. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
A magyaroknál nem működne a dolog mivel olyan a vezetési mentalitás amilyen....Németországi autópályán beválik mert ők normálisak ott nagyon nem szeretik ha úgy vezetsz mint egy magyar.
2011. dec. 20. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
93%
2sávos magyar pályán nem lehet ezt bevezetni,éjszaka sem.Lenne egy 80-90-el döcögő külső a teherforgalom és a takaréküzemre játszó kocsik miatt ,meg egy 200+ al végsebességtesztelő örültekkel teli belső sáv.Aki normál 130-al akar menni az meg nem tud egyikben sem megmaradni.
2011. dec. 20. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
63%

Azért olyan sok végsebesség-tesztelő nem lenne szerintem, aki meg nyomja az nappal is nyomja ..


Inkább a legalacsonyabb engedélyezett sebességet kellene megemelni, mert a mai 60km/h az vicc. Külső sáv minimum 80km/h, belső sáv minimum 120km/h - max 140km/h. Aki spórol, az beállhat a kamionok mögé, aki nem az meg haladjon azért van az a qrva autópálya. Aki ezeket nem tartja be szigorúan büntetni és pontozni. Ha kamion megy 80-nál lassabban azt is(lásd SPARos autók), ha személyautó tartja fel a kamiont azt is, ha a belsőben szüttyög valaki annak is 30 000-ret.

Követési távolság be nem tartásáért meg kezdetben 50 000-ret. Pár hét alatt normálisan járhatóak lennének az autópályák napközben is.


Az éjjeli limit eltörlést azért nem támogatom, mert volt már olyan, hogy siettem egy kicsit és bizony a mammer kijött elém a kamion mögül , sikerült majdnem szétcsapni. Ő olyan halál nyugisan előzte a 80-nal haladó kamiont 82-vel... :) Na az ilyenek miatt nem lenne jó ötlet engedni a száguldást. Ha rosszkor jön ki eléd valaki még az 50km/h is elég nagy sebességkülönbség lehet, jobb bele sem gondolni egy 220km/h vs 90km/h-ba.

2011. dec. 20. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Szép elképzelés de idehaza a lassan haladót soha de soha nem büntetik.
2011. dec. 20. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

Miért gondolja azt mindenki, hogy mivel szabad ezért a suzukis mami is kinyomja a kocsija szemét ? Ha nem érzi biztonságosnak akkor 1.) nem megy akkor amikor nincs limit 2.) Nem megy gyorsan ha nem érzi magát biztonságban.


A két sávos pályára való hivatkozás pedig hülyeség..nem egy olyan német pálya van ami kétsávos ráadásul még rohadt szar is gondolok itt a Bajor részre ami Münchenig vezet (olyan szar pálya MO-n nincs is) mégis mennek mint a bolondok..az más kérdés h 200 feletti tempót ott sem mer senki bevállalni.

2011. dec. 20. 17:35
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!