Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik márkán hogyan kell...

Melyik márkán hogyan kell hátramenetet kapcsolni?

Figyelt kérdés
A Renaulton amin tanultam azon egy fitymát kellett felhúzni és az 1-es mellé rakni, Seaton le kell nyomni és úgy az 1-es mellé rakni, van olyan amelyiken az 5-ös alatt van. Szóval egy ilyen összesítő kéne, hogy a többi márkán ez hogy működik. Köszi! :)
2012. jan. 17. 18:27
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

A japánoknál általában jobbra hátra van a hátramenet, az európai autók nagy részénél balra előre.

A Volkswagen-konszern autóin (VW, Skoda, SEAT és a többiek) le kell nyomni a kart, majd balra előre ott van a hátramenet. Az Opeleken, illetve tudomásom szerint a Fordokon és a Renault-kon a váltógomb alatti gyűrűt kell felhúzni, úgy oldható a reteszelés. A FIAT-nál szeretik a jobbra hátra kapcsolható hátramenetet, a retesz a kart lenyomva oldódik. Valamikor volt szerencsém egy olyan autóhoz, aminél felfelé kellett húzni a kart, de már nem tudom, mi volt (pedig gyűlöltem, mert alig tudtam használni).

2012. jan. 17. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
89%

Gyengébbek kedvéért szokott lenni térkép a váltógombon.

Ha nem lenne, akkor se túl nehéz megtalálni.

2012. jan. 17. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

a ford is jobbra hátul van ("fitymás")

a mercik asszem meg kettes mellett balra van, és "felhúzós"

2012. jan. 17. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Iveco kistehereken is olyan mint az Opeleken.
2012. jan. 17. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
igen a VW Polonál gombot lenyomni és balra feltolni a Hyundai Accentnél a gyűrűt felhúzni és ugyan úgy balra fel.
2012. jan. 17. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%

#1:

A Mercedes a felhúzós váltókaros...

2012. jan. 17. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Lada 2101, 2105, 2107, Niva, stb: lenyomva-jobbra-hátul


Lada Samara: 1-es mellett (nem kell lenyomni, csak kitolni balra, érezni lehet, ha átlép a határolón)


Ikarus, Setra, MAN, és sok más teherautó/busz: 2-es mellett, a Samarához hasonló technikával


+Ha jól emlékszem, régebbi Audiknál a klasszikus Lada-féle módszer működött (lenyom-jobbra-hátra), de ebben most nem vagyok 100%-ig biztos.


Meg persze a többi, de ezeket már jól leírták fentebb...

2012. jan. 17. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Én megerősítem a régi audisat :P nekem az van :DD
2012. jan. 17. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

ford cmaxnál a 4es mellett van, nem kell se lenyomni, se felhúzni.

azon a szar meriván, amin tanulok ott fel kell húzni, és hátratolni.

2012. jan. 18. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 gomzoli ***** válasza:
opel 1,7 cdti combo: gyűrű felhúz, 4 mellé (jobbra hátra)betesz...
2012. jan. 18. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!